Vægttabs bekymringer (stort vægttab løs hud?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juli 2017

Anonym trådstarter

Jeg har lagt mit liv lidt om efter nytårsforsæt og nu er vi i juli. 20 kg er tabt. Jeg taber mig stille og roligt i håb om at min krop følger med- både fysisk og psykisk. Er der nogle herinde der har tabt sig fra 100+ Kg hvor kroppen er fulgt med? Eller kan jeg lige så godt mentalt (og økonomisk) begynde at forberede mig på en masse operationer?

Det er muligt at svare anonymt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2017

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg har lagt mit liv lidt om efter nytårsforsæt og nu er vi i juli. 20 kg er tabt. Jeg taber mig stille og roligt i håb om at min krop følger med- både fysisk og psykisk. Er der nogle herinde der har tabt sig fra 100+ Kg hvor kroppen er fulgt med? Eller kan jeg lige så godt mentalt (og økonomisk) begynde at forberede mig på en masse operationer?

Prøv at læs på Camilla framnes blog. Mener hun var lige over 100 kg!

Anmeld Citér

16. juli 2017

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Prøv at læs på Camilla framnes blog. Mener hun var lige over 100 kg!

Hun var vist oppe omkring 150 kg. Det er jeg slet ikke i nærheden af. Men kæft hvor har hun klaret det flot! Mega god inspiration. Følger hendes blog nu så tak for tippet 

Anmeld Citér

16. juli 2017

Mette25

Anonym skriver:

Hej, jeg har tabt mig for 6 år siden. Jeg gik fra 117 og ned på 67. Så 50 kg. Jeg tabte dem på 8 mdr. Og var ret hård ved mig selv meget motion og knap så meget mad. Mit hud hænger ikke nok til jeg kan få det ordnet på det offentliges regning, hvilket er træls men også godt på en måde. Mine arme, mormor arme hænger en del, og det samme med brysterne, når jeg ved vi er færdige med at få børn (vi har kun 1 ) på knap 4 år, så vil jeg have de 2 ting ordnet, ellers er jeg godt tilfreds. Min mave er ok hænger slet ikke, og mine lår er lidt store, men jeg er egentlig godt tilfreds. Du er velkommen til at skrive til mig hvis du vil vide mere. Vh Mette

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.