:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juli 2017

Anonym trådstarter

Jeg var inde i går og se til baby blev sat frem til 10+3 alt var så fint, om aften begynder jeg at bløde :/ har mens smerter så ved jo desværre hva klokken har slået, håbede lidt det kunne skyldes en cyste jeg har på min æggestok men vagtlægen sagde det var fordi jeg er ved at få en sa , hat heldigvis aldrig prøvet det før, men i dag bløder jeg stort set ikke og har ingen smerter, er dette normalt vil så gerne have det overstået  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2017

B&J

Det prøvede jeg også i min graviditet tror 2 gange og ja min søn er 7 nu 

Anmeld Citér

15. juli 2017

BabyMama2016

Anonym skriver:

Jeg var inde i går og se til baby blev sat frem til 10+3 alt var så fint, om aften begynder jeg at bløde :/ har mens smerter så ved jo desværre hva klokken har slået, håbede lidt det kunne skyldes en cyste jeg har på min æggestok men vagtlægen sagde det var fordi jeg er ved at få en sa , hat heldigvis aldrig prøvet det før, men i dag bløder jeg stort set ikke og har ingen smerter, er dette normalt vil så gerne have det overstået  

Ringede til vagtlægen da jeg var 8 uger, da jeg havde så voldsomme smerter, jeg kunne ikke gå 

Lægen sagde; jeg var ved at få en SA, 

Heldigvis kom der aldrig blod, og min søn er nu 2 år

Har en veninde der blødte stort set alle dage de første 3 måneder, nu er hendes datter 4 år  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.