3 gode tips når du skal indrette dit børneværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.549 visninger
1 svar
1 synes godt om
12. juli 2017

Martin Johansen

1)

Børn og voksne kan bedst sove, når det er mørkt. Derfor bør man placere sengen i et hjørne længst væk fra vinduet. Ellers kan man naturligvis også købe nogle mørklægningsgardiner, som hjælper med dette.

Ligeledes bør man heller ikke placere sengen tæt ved en radiator, da det kan blive rigtig varmt og i værste tilfælde give skader.

2)

Undgå at placere genstande i værelset, som dit barn kan klatre op på og i værste tilfælde falde ned.

Derudover er det ekstremt vigtigt at have plads til opbevaringen af legesager, så det vil være en rigtig god idé med en bænk, skuffe e.l. Det samme gælder for opbevaringskasser med hjul. Der kan man med fordel købe nogle i IKEA, som man blot kan rulle ind under sengen efterfølgende. Så bruger man pladsen bedst muligt.

3)

Når legesagerne er fundet frem, så skal barnet helst have en behagelig legeplads, hvor man kan slappe helt af og lade kreativiteten spire. Et sted hvor man kan finde nogle puder og naturligvis Legoen frem.

For at dit barn kan sidde behageligt på sådan en legeplads, så er det helt vildt vigtigt med nogle gode tekstiler.

Jeg har selv købt et par  kugletæpper som er håndlavet i ekstremt god kvalitet, og som er helt og aldeles allergifrie. Her sidder man simpelthen så godt. Det kan varmt anbefales. For hver gang man køber et produkt hos dem, så er man også med til at støtte et barn i Nepal. Det kan jeg rigtig godt lide. 

Det var mine 3 tips til en god boligindretning til børneværelset. Håber I kunne bruge dem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2020

SofieKl

Det er en god idé at hænge plakater op. De skaber stemning og de giver dit barn noget fantasifuldt at se på. 

Jeg er selv meget glad for Vissevasse plakater.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.