Hvordan kommer man igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2017

Anonym trådstarter

Drømmen om barn nr 2, har været flere år undervejs, jeg blev i starten af året henvist til udredning/behandling med min daværende partner da vi efter nogle år ikke havde opnået graviditet, vi er nu gået hvert til sit og derfor er vi også stoppet i behandling sammen. 

Jeg går nu med tanken om at fortsætte behandling, blot alene, da ønsket fylder rigtig meget hos mig, og jeg ved at der ikke kommer en ny partner ind i mit liv de næste ( mange ) år. 

Er der nogen der har kendskab til emnet " donorbørn ", hvordan man kommer igang som enlig, forløbet, plusser og minusser..? 

Lige nu ved jeg dog ikke om det er muligt for mig at blive henvist alene, idet jeg lige har afbrudt udredning med partner, så jeg er stadig blot ved tankerne omkring det. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Drømmen om barn nr 2, har været flere år undervejs, jeg blev i starten af året henvist til udredning/behandling med min daværende partner da vi efter nogle år ikke havde opnået graviditet, vi er nu gået hvert til sit og derfor er vi også stoppet i behandling sammen. 

Jeg går nu med tanken om at fortsætte behandling, blot alene, da ønsket fylder rigtig meget hos mig, og jeg ved at der ikke kommer en ny partner ind i mit liv de næste ( mange ) år. 

Er der nogen der har kendskab til emnet " donorbørn ", hvordan man kommer igang som enlig, forløbet, plusser og minusser..? 

Lige nu ved jeg dog ikke om det er muligt for mig at blive henvist alene, idet jeg lige har afbrudt udredning med partner, så jeg er stadig blot ved tankerne omkring det. 

Du går til din læge og får en henvisning. Du kan få op til 6 forsøg med insemination. Du betaler selv sæd og en andel af eventuel medicin. Sygesikringen dækker selve behandlingen.

Anmeld Citér

12. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du går til din læge og får en henvisning. Du kan få op til 6 forsøg med insemination. Du betaler selv sæd og en andel af eventuel medicin. Sygesikringen dækker selve behandlingen.

Tusind tak for svar.. 

Tror du det er muligt selvom jeg i starten af året, har været henvist med tidliger partner? 

Kender du evt priserne på sæd? Jeg har forsøgt at søge på nettet, men priserne er meget forskellige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.