Sagen er den at jeg har en meget bestemt baby. Han har virkelig temperament og det går fra 0 til 100 på et splitsekund.
Jeg har fuldammet i 4 mdr. Nu, men nu opgiver jeg altså. Amningen gik simpelthen så godt indtil 1 tigerspring og så begyndte han at drille med ikke at ville lægges til og det har været on/off lige siden. Det er flere dårlige perioder end gode og kan slet ikke overskue det mere. Jeg ville så gerne amme fuldt ud til 6 måneder og så nedtrappe derefter, men min psyke kan ikke mere nu.
Det er gået helt galt den sidste uge, han hopper af og på og skriger op i vilden sky og laver flitsbue og ligemeget hvad jeg og manden gør så er den længste amning blot 5 minutter, fordi han ikke vil mere.
Mine bryster er hele tiden spændte for der bliver jo ikke spist op.
Skal lige siges at de fejler intet. Der er nok mælk og nedløbsrefleksen kommer efter 20-30 sek. Men så meget tålmodighed er der heller ikke altid. Ja og barnet har også den rigtige sutterefleks og bliver lagt til rigtig og det hele.
Jeg føler mig bare som en fiasko at jeg ikke kan amme ham og især når mælken er der. Det ser så let ud for alle andre, men her er det bare en kamp, en kamp jeg har tabt
Anmeld
Citér