god suppe til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
4 svar
1 synes godt om
11. juli 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min datter på 3 har de sidste tre måneder fået suppe min. en gang om ugen i børnehaven, og nu har hun sat sig for at vi skal have suppe i dag.

Storebror på 9 er "kun" samværsbarn, og ikke vant til suppe, jo, færdigkøbte supper der ikke er meget andet end vand.

Kan I komme i tanke om en lækker, mættende suppe vi kan lave?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

11. juli 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tomatsuppe med suppehorn og en klat creme fraise. Mine unger skovler det ind!

du kan lave det selv ved at koge 2-3 dåser hakkede tomaters alt efter hvor mange i er (eller friske hvis du hellere vil det) tilsæt en grøntsagsboullionterning, lidt frisk basilikum, lidt fløde, smag til og blend det  

Anmeld Citér

11. juli 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Kartoffelsuppe med gulerødder og porre er er hit her  

Anmeld Citér

11. juli 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Jeg propper lidt af hvert i mine supper. Lidt rodfrugter, måske lidt kål, porrer, samt kartofler, løg og gulerødder. Af kød kan det være små farsboller, eller andet. 

Svampesuppe er også et hit her. Man kan altid putte lidt perlebyg, ris eller små suppe pastaer i sine supper, hvis man har lyst. Min datter elsker også borsch, den russiske suppe, med en smule creme fraiche ovenpå.

Nåh ja, fiske suppe er også elsket. Ved ikke om jeg bare har et lidt mærkeligt barn 

Anmeld Citér

11. juli 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Kartoffel/porre suppe, champignonsuppe, majssuppe, gulerod/porre suppe, spinatsuppe osv osv. Mulighederne er uendelige.

Vi blender altid supperne inden servering og tilsætter suppepasta og/eller kyllingestykker.

Hvis det skal mætte mere kan man tilsætte røde linser som koger sammen med suppen. Det gør den lidt tykkere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.