Findes den overhovedet derude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
2 svar
1 synes godt om
8. juli 2017

MorTil4<3

Vi købte for 3 år siden en Kia Carnival 2,9 7 personers <3 

en dejlig og god bil som vi er meget glade for, desværre har den nogle minusser når vi nu er storfamilien på tur, deriblandt nada bagagerum  

så vi har snakket lidt om at udskifte den til en ny/brugt bil. 

krav til den: 

MINIMUM 7 personers
Skal kunne være med træk på MINIMUM 2000 kg da jeg tager til en del ridestævner. 
SKAL være med et bagagerum til fx flere kufferter  
Skal så vidt muligt være mere økonomisk kørende end den vi har nu, køre 12 km l på en god dag, men kan det ikke lade sig gi sig, så skal den mindst være billig i vægafgift (ved ikke hvad manden gir nu, men han syntes det er ligeeeee peber nok!) 

Nogen bud? 

skal siges at vores økonomi slet ikke kan trække en ny bil, så helst en brugt bil som kan findes på max de 100.000 kr .  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2017

Xolia

MorTil4<3 skriver:

en dejlig og god bil som vi er meget glade for, desværre har den nogle minusser når vi nu er storfamilien på tur, deriblandt nada bagagerum  

krav til den: 

MINIMUM 7 personers
Skal kunne være med træk på MINIMUM 2000 kg da jeg tager til en del ridestævner. 
Skal så vidt muligt være mere økonomisk kørende end den vi har nu, køre 12 km l på en god dag, men kan det ikke lade sig gi sig, så skal den mindst være billig i vægafgift (ved ikke hvad manden gir nu, men han syntes det er ligeeeee peber nok!) 

Nogen bud? 

skal siges at vores økonomi slet ikke kan trække en ny bil, så helst en brugt bil som kan findes på max de 100.000 kr .  

Tror det bliver meget svært på det budget. 

Jeg er glad for vores Citroen c4 Grand Picasso som også er 7 personers. Vi bruger kun 6 sæder og der har vi været alle mand plus kufferter, paraply klapvogne x2 m.v. men som sagt bruger vi kun de 6 sæder og den bliver nok svær at finde til Max 100 kilo.

Mit eneste bud er en Dacia da den ligger omkring de170.000 fra ny, men sikkerheden gjorde at vi fravalgte den samt at den ikke har splitbagsæde.

Pøj pøj....

Anmeld Citér

8. juli 2017

Troldemommi

MorTil4<3 skriver:

krav til den: 

MINIMUM 7 personers

Nogen bud? 

Jeg tror det bliver svært at finde en bil der opfylder jeres krav, men måske en minibus er noget, men det bliver nok en ældre model pga. prisen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.