Symptomer på graviditet, men negative tests.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
3 svar
2 synes godt om
8. juli 2017

augustpigen0608

JEG ER MEGET FRUSTRERET!

Jeg skulle have haft menses for 7 dage siden, men den er ikke kommet endnu. Jeg plejer altid at have en masse tegn inden, at menses kommer, men det har jeg heller ikke. Jeg har i et par dage døjet med en stikkende fornemmelse i mave, hovedpine og generel træthed. Jeg er i dag begyndt at have en smule brunt udflåd, som jeg er lidt 'forvirret' over (undskyld, det detaljerne).

Jeg har over to dage taget tests, hvor den ene var meget svag positiv efter tidsgrænse, og de andre negative?

Kan det være fordi, at jeg er en af dem, som danner HCG langsomt eller sent. Skal jeg så teste igen om en uges tid, hvis menses ikke kommer for at kunne se, eller?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2017

MiniMe2005

Det er det desværre ret normalt, at ens cyklus ændrer sig et par gange om året. Det mest sandsynlige er, at din ægløsning bare har ligget senere end normalt. 

De symptomer, du nævner, oplever jeg i øvrigt en gang i mellem op til menstruation. Ikke hver gang, men nogle gange. 

Det kan selvfølgelig godt være, at du er langsom til at danne hcg, men det mest sandsynlige er desværre nok, at du får din menstruation inden længe.

Anmeld Citér

8. juli 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Er enig med ovenstående. 

Altså nogle er langsomme til at danne hcg, men så længe du ikke stå med positivt test, så skal du ikke håbe for meget. 

Er du lige stoppet for P piller eller andet slags prævention ?

Anmeld Citér

15. juli 2017

augustpigen0608

Jeg stoppede med p-piller i marts. Jeg har en meget uregelmæssig menses viste det sig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.