Hej tøser, jeg har lige brug for at lukke noget brok ud.
Jeg føler mig som ALENE mor for tiden. Er det mærkelig af mig, at jeg godt kunne tænke mig at manden også tog del i det huslige herhjemme. Eller er det bare for meget, at han stort set ikke laver noget som helst.
Føler virkelig at han ignorere Lotus om morgen, så han ikke behøver at tage hende. Hun plejer at vågne mellem 5:30 og 6 - han skal alligevel op kl. 6 - tror I at han så tager hende. Næ nej han vender bare ryggen til og lader som ingenting. Jeg ved godt, at han skal op og på arbejde, men har det bare sådan at hvis han alligevel skal op kl. 6 så kan han da godt tage hende. Eller er det bare mig som er dybt åndsvagt?
Han tager tidligt på arbejde og er først hjemme til aftensmad ved 18 tiden. Han vasker ikke tøj, gøre rent eller laver mad. Det eneste han gør er at slå græs og det bliver ikke gjort så tit heller. Når jeg nogen gange brokker mig over at jeg laver alt altid, så får jeg lige i hovedet, at jeg er da hjemme 9-10 timer mere end han er om dagen. Så han kan slet ikke forstå hvorfor jeg brokker mig, når jeg har hele dagen til at gøre mine ting. UHH sådan noget kan få mit pis i kog.
Jeg er super allergier og kan slet ikke tåle støv. Så jeg støvsuger hvert dag og støver af hvert anden dag. Er meget spændt på om alt de ting bliver gjort, når han skal gå hjemme med Lotus i 10 uger, når jeg starter på arbejde igen.
Jeg tror faktisk ikke, at han kan forstå hvor meget tid det tager at passe sådan en størrelse som Lotus. For han kan jo kun se, at hun er en glad og livlig pige som ikke laver brok og ballade. Det er heller ikke fordi hun er umuligt, men nogengange føler jeg virkelig at jeg sidder med hele lorten helt ALENE - kunne sætte mig til at tude lige nu.....
Anmeld