Ville i fortælle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i sige det, selvom hun riskikere skilsmisse, over en meget lille dumhed?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.254 visninger
57 svar
158 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2017

Anonym trådstarter

Var i byen sidste weekend, der ser jeg min veninde småkysse (meget kort da hun afbryder med et, det kan jeg ik det her), en anden mand 

Hun kender ham og der ligger ikke mere i det, hverken fra hendes eller hans side (jeg kender ham også og har sagt til ham at jeg så det godt, hvor han siger, det var satme noget lort)

De begge var meget meget beruset. 

Ville i fortælle det til hendes mand? 

Jeg kan simpelthen ikke få det ud af hovedet, men ved også at det IKKE sker igen, hun har det simpelthen så skidt over at det ku ske, hun er gift med sin mand og har børn, bil og hus 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. juli 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Var i byen sidste weekend, der ser jeg min veninde småkysse (meget kort da hun afbryder med et, det kan jeg ik det her), en anden mand 

Hun kender ham og der ligger ikke mere i det, hverken fra hendes eller hans side (jeg kender ham også og har sagt til ham at jeg så det godt, hvor han siger, det var satme noget lort)

De begge var meget meget beruset. 

Ville i fortælle det til hendes mand? 

Jeg kan simpelthen ikke få det ud af hovedet, men ved også at det IKKE sker igen, hun har det simpelthen så skidt over at det ku ske, hun er gift med sin mand og har børn, bil og hus 

Der mangler er afstemningsfelt der hedder "nej for det vedkommer ikke dig". 

Det er ikke dit ansvar at fortælle hendes mand det. Det er hendes eget 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Der mangler er afstemningsfelt der hedder "nej for det vedkommer ikke dig". 

Det er ikke dit ansvar at fortælle hendes mand det. Det er hendes eget 

Nårh ja, men det tror jeg ikke hun gør, derfor tænkte jeg om det så blev mit ansvar 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Mamman

Profilbillede for Mamman

Så enig med i ovenstående svar. Det vedkommer ikke dig. 

Hvis hun har dårlig samvittighed får hun nok selv fortalt ham det på et tidspunkt

Anmeld Citér

3. juli 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Nårh ja, men det tror jeg ikke hun gør, derfor tænkte jeg om det så blev mit ansvar 

Det vil aldrig nogensinde blive dit ansvar. Du er ikke en del af deres forhold. Og du kan jo ikke vide om hun fortæller ham noget uden at fortælle dig det også. 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym

Enig. Det bliver aldrig dit ansvar :-) 

Anmeld Citér

3. juli 2017

MorTil3+

Profilbillede for MorTil3+

Er du ikk hendes veninde?? Eller er du hendes mands veninde?? For hvis du er hendes veninde hvorfor så ødelægge hendes liv, det forstår jeg ikke helt. 

Anmeld Citér

3. juli 2017

klmf

Profilbillede for klmf

Bland dig fuldstændig udenom. 

Hilsen lotchen 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Er du ikk hendes veninde?? Eller er du hendes mands veninde?? For hvis du er hendes veninde hvorfor så ødelægge hendes liv, det forstår jeg ikke helt. 

Fordi jeg også er hans veninde

Anmeld Citér

3. juli 2017

Jullesnulle

Ej - du skal da så meget holde dig uden for..

du synes det er rimeligt at ødelægge en familie over et lille kys. Jesus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.