Multimediedesign uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juli 2017

Anonym trådstarter

Skriver lige ano da min familie ikke ved jeg har søgt ind på anden uddannelse endnu. 

Jeg har søgt ind på multimediedesign uddannelsen og kunne se på deres hjemmeside at det kræver bestået enten matematik C, virksomhedsøkonomi B eller erhvervsøkonomi C.

Jeg dumpende desværre matematik A på htx til eksamen. Men fik karakteren 10 i erhvervsøkonomi C i års karakter. (kom desværre ikke til eksamen i faget da det var udtræks eksamen).

Nu har jeg fået afslag på uddannelsen pga dumpet matematik. Men burde jeg ikke kunne komme ind på mit 10 tal i erhvervsøkonomi? Årskarsteten må vel tælle på papiret selvom jeg ikke kom til eksamen i faget? Eller hvad?

Håber nogle kan hjælpe mig. Vil virkelig gerne ind på denne uddannelse. Gerne nu, da jeg mistrives på min nuværende uddannelse.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2017

Aristocats

Hvis du har dumpet faget på et højere niveau end krævet (for eksempel du dumpede matematik A men adgangskrav er matematik C) så kan du bede din tidligere skole om at udstede dokumentation på at har bestået matematik C

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Hvis du har dumpet faget på et højere niveau end krævet (for eksempel du dumpede matematik A men adgangskrav er matematik C) så kan du bede din tidligere skole om at udstede dokumentation på at har bestået matematik C

Men jeg har jo kun haft matematik på A niveau? Så kan de jo ikke sige jeg har bestået det på C? 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Aristocats

Anonym skriver:

Men jeg har jo kun haft matematik på A niveau? Så kan de jo ikke sige jeg har bestået det på C? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym trådstarter

Aristocats skriver:

Okay tak  ja det kunne jo give mig en mulighed 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Mor Christa

Jeg oplevede det samme - men fordi min årskarakter fra matematik c var 7, kom jeg ind  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.