Hvor hurtigt blev I gravide anden gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor hurtigt blev I gravide anden gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.060 visninger
23 svar
3 synes godt om
2. juli 2017

Anonym trådstarter

Vi vil gerne have nummer 2 inden længe. Ved nummer 1 blev jeg gravid i første forsøg, men kan man regne med at være lige så heldig anden gang? Hvis jeg bliver gravid i denne månede risikere vi at lillebror/lillesøster kommer til at dele fødselsdag med storebror, men lykkedes det ikke næste månede (hvor vi planlægger at droppe præventionen) så 'risikerer' vi et Juni barn og i Juni har vi 8 familiefødselsdage i forvejen

Er der nogle af jer der har oplevet at det gik lige så hurtigt med nummer 2 som ved nummer 1?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. juli 2017

mommy1991

Profilbillede for mommy1991
Mor til Leander på 4,5 år og Luna fra jan. '18
Anonym skriver:

Vi vil gerne have nummer 2 inden længe. Ved nummer 1 blev jeg gravid i første forsøg, men kan man regne med at være lige så heldig anden gang? Hvis jeg bliver gravid i denne månede risikere vi at lillebror/lillesøster kommer til at dele fødselsdag med storebror, men lykkedes det ikke næste månede (hvor vi planlægger at droppe præventionen) så 'risikerer' vi et Juni barn og i Juni har vi 8 familiefødselsdage i forvejen

Er der nogle af jer der har oplevet at det gik lige så hurtigt med nummer 2 som ved nummer 1?

Jeg blev gravid i første forsøg både med nr. 1 og 2 

Anmeld Citér

2. juli 2017

Anonymor

Profilbillede for Anonymor
Anonym skriver:

Andet forsøg første gang, og anden gang stod jeg med en positiv test to uger efter vi traf beslutningen  

Anmeld Citér

2. juli 2017

Anonym trådstarter

mommy1991 skriver:

Jeg blev gravid i første forsøg både med nr. 1 og 2 

Fedt! Håber jeg er lige så heldig!

Anmeld Citér

2. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Andet forsøg første gang, og anden gang stod jeg med en positiv test to uger efter vi traf beslutningen  

Håber jeg også kommer til at stå med en positiv test lige så hurtigt som dig

Anmeld Citér

2. juli 2017

CC79

Profilbillede for CC79
Mor til dreng 2002, dreng 2011, pige 2012 og dreng 2017.

Ja det kan sagtens være. Blev gravid i første forsøg i mine fire første graviditeter og i den femte skete det i andet forsøg. Det havde jeg nu ik troet men sådan er det gået..

Anmeld Citér

2. juli 2017

Thea14

Det er svær at planlægge graviditet ud fra andre fødselsdage i familien...

Her tog det 4 måneder første gang og anden gang er jeg blevet gravid stort set med det samme vi besluttede os for at det var tid... 

Vi tænkte så ikke lige andres fødselsdage ind i projektet, så her er der stor risiko for at lillebror kommer på sin mors fødselsdag.

Anmeld Citér

2. juli 2017

Anonymor

Profilbillede for Anonymor
Anonym skriver:

Håber jeg også kommer til at stå med en positiv test lige så hurtigt som dig

Krydser fingre for dig! Nu er jeg gravid 3. Gang, og der havde vi vist tre cyklusser uden held først, så tog vi en pause hvor jeg var på p piller, og da vi prøvede igen blev jeg gravid i første forsøg..

Anmeld Citér

4. juli 2017

FrkLarsen

Profilbillede for FrkLarsen
Emilie 04/08/10 - Valdemar 14/12/16

Smed p-piller d 20/1-16, testede positiv d 8/4-16, og vi har nu en skøn søn på 6 mdr 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Blop2

Profilbillede for Blop2

Ved vores den første tog det 11 måneder ved andet barn 3 måneder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.