Sølvfisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej alle 

Jeg er SÅ træt af sølvfisk i vores lejlighed (fra 1960'erne). 

De har altid været i køkkener og badeværelser (alle steder jeg har boet) men her kan jeg finde dem på vores soveværelser, endda på sengene nogle gange. 

Jeg synes simpelthen det er for ulækkert. Vi lufter ud, og gør rent regelmæssigt, men intet hjælper. De dukker op igen.

Jeg har to små børn og er lidt nervøs for at gå i gang med "sølvfisk gift/fælder". 

Hvad gør I andre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2017

Black Rose

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg er SÅ træt af sølvfisk i vores lejlighed (fra 1960'erne). 

De har altid været i køkkener og badeværelser (alle steder jeg har boet) men her kan jeg finde dem på vores soveværelser, endda på sengene nogle gange. 

Jeg synes simpelthen det er for ulækkert. Vi lufter ud, og gør rent regelmæssigt, men intet hjælper. De dukker op igen.

Jeg har to små børn og er lidt nervøs for at gå i gang med "sølvfisk gift/fælder". 

Hvad gør I andre?

Vi fik kat - det er effektivt  Hun jagter og spiser dem, så det er sjældent vi ser sølvfisk nu.

Ellers ved jeg desværre ikke hvad der virker  Det er aldrig lykkedes mig at udrydde dem, før vi fik katten, og jeg synes også bare de er ulækre! Håber der er andre, der har et godt bud 

Anmeld Citér

30. juni 2017

Anonym trådstarter

Black Rose skriver:

Vi fik kat - det er effektivt  Hun jagter og spiser dem, så det er sjældent vi ser sølvfisk nu.

Ellers ved jeg desværre ikke hvad der virker  Det er aldrig lykkedes mig at udrydde dem, før vi fik katten, og jeg synes også bare de er ulækre! Håber der er andre, der har et godt bud 

Hvor er du heldig. Min mand vil desværre aldrig gå med til at få en kat 

Så jeg må finde på noget andet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.