Juniorseng, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juni 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

hvornår skiftede I til juniorseng og hvorfor?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2017

Miti's mama

2 år. Fordi hun begyndte at kravle ud af tremmesengen, og kom til skade med det.

Anmeld Citér

29. juni 2017

L-mor

2 år. Han har aldrig brudt sig om tremmesengen og ville ikke sove i den. Han elsker juniorsengen, som har en sengehest, men i en højde, hvor han kan kravle over selv. 

Anmeld Citér

29. juni 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Lidt over 2 år. Fordi den var ved at blive noget kort. Og så synes vi det var på tide hun selv kunne komme ind og ud af sengen, fordi hun er en stor og tung pige. Så ikke mindst for vores egen skyld. Hun elskede tremmesengen, prøvede aldrig at kravle over eller noget. Men nu elsker hun også sin junior seng 

Anmeld Citér

29. juni 2017

AnoMom

Morogbarn skriver:

hvornår skiftede I til juniorseng og hvorfor?

Her er vi ikke skiftet på hjemmefronten. Men i vuggestuen har min dreng sovet i junior seng siden han var 1,5 år ude problemer.

jeg skifter ikke hjemme endnu. Men kun fordi jeg ikke har pengene til en juniorseng lige her og nu

Anmeld Citér

29. juni 2017

baby_drømme

3 år, fordi han ikke havde plads nok i tremmesengen. Den ene side af tremmesengen blev dog taget af, da han var 2 år 

Anmeld Citér

29. juni 2017

Thea14

Her var hun næsten 4 år inden vi skiftede. Vi havde lidt plads problemer der skulle løses før der var plads til en juniorseng fremfor tremmeseng. Hun har dog aldrig forsøgt at kravle ud af tremmesengen, og det var ikke med hendes gode vilje at sen blev pakket væk. Nu er hun dog glad for juniosengen, som hun har fået lov at overdække med klistermærker. 

Anmeld Citér

29. juni 2017

Enitst86

2 år da lillebror var på vej og storesøster ikke skulle føle at han kom og "tog" hendes seng, men at hun fik en stor seng fordi hun var en stor pige.. Siden røg af tremmesengen et par mdr. Inden og det gik uden problemer.

Anmeld Citér

29. juni 2017

2017morigen

Vi har aldrig haft en junior seng men gik fra tremmeseng til voksenstr seng med det samme i omkring 3års alderen. Vi købte en voksenmodel med sengehest. Selvfølgelig var sengen temmelig stor men i fodenden sad en eller 2 af hendes store bamser til at begrænse str af sengen. Lidt ligesom en sengeslange i en tremmeseng. 

Sengehesten blev så fjernet i omkring 7års alderen. Sengen står stadigvæk med 3 sider på da den står i et hjørne som senge og side gavl. 

Anmeld Citér

30. juni 2017

Vik

Regner med at min dreng sover i tremmesengen til han er ca. 4 år. Men vi har også en tremmeseng hvor man kan fjerne en af siderne. Nu er han 2 år og elsker de trygge rammer tremmeseng giver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.