Hjælp til spørgsmål om kat i huset :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juni 2017

Tystys14

Ja som overskriften lyder, har jeg nogle spørsmål til at få kat i hjemmet. Står i den situation at min mand ønsker sig en kat, han har tidligere haft katte, det har jeg dog ikke selv. 

Vi har to små hunde, som normalt er utroligt gode med andre dyr, men er meget i tvivl om hvordan de evt vil tage at få en kat i huset. Nogle der har erfaring med dette. 

Vi har mulighed for at overtage en kat på 9år som er fra hjem med hunde, men er det en god ting at tage imod en voksen kat eller skal det helst være en killing ? 

Vi har ikke såååå meget plads da vi fortrækker at bo småt, vores have er lukket (med trådhegn over træhegn) så den ville kunne sagtens kunne komme ud i haven og være også. 

Søger råd og erfaringer. Min mand synes jeg tænker for meget hi hi, men heller være sikker, så den ikke evt skal finde nyt hjem igen osv, i ved hvad jeg mener.  Det skal jo også være til kattens fordel. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2017

Tystys14

Slet ingen? 

Anmeld Citér

28. juni 2017

MillyMy

Profilbillede for MillyMy
Tystys14 skriver:

Slet ingen? 

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal give af råd, men ville foreslå at kontakte en af internaterne - det kunne feks være Tingskoven ved Århus. De er super søde til at råde og vejlede 

Anmeld Citér

28. juni 2017

Kay

Hvad med Evt. at få besøg af katten så i kan se om den og hundene kan sammen? Tænker lidt at det måske er nemmere for hunde der ikke er  andet til kat at det er en killing men tror lige så meget der er kemien imellem dyrene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.