Vandvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2017

Mor til guldklumpen

Profilbillede for Mor til guldklumpen

Hej min søn er ramt af vandvorter og de breder sig ret hurtigt. Lægen mener de eneste man kan gøre er at skrabe dem af eller lade dem være. Jeg har læst lidt om zymaderm er det noget i kender til? Er der ellers nogle gode råd, alt vil blive taget imod med kyshånd

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. juni 2017

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Mor til guldklumpen skriver:

Hej min søn er ramt af vandvorter og de breder sig ret hurtigt. Lægen mener de eneste man kan gøre er at skrabe dem af eller lade dem være. Jeg har læst lidt om zymaderm er det noget i kender til? Er der ellers nogle gode råd, alt vil blive taget imod med kyshånd

Begge mine børn har været plaget af dem. 

Min søn havde dem på hagen og min datter omkring tissekonen. Lægen sagde til os at der intet skulle gøres. Det er en virus som nogle børn får og det kan vare helt op til 2 år før de forsvinder. De smitter hvis de går i udbrud, men så er det vigtigt at forklare barnet at de ikke må pille i dem, min søn var 2 da han fik dem. 

De er forsvundet igen hos dem begge. Det har selvfølgelig været træls, men de er gået væk af sig selv. 

Anmeld Citér

28. juni 2017

De3Guldklumper

Profilbillede for De3Guldklumper
Lærke 07, Gustav 09 & Frida 14

Min den ældste var plaget af dem på overkroppen da hun var lille. Vi fik noget bakteriedræbende creme som vi smurte på men ellers skulle de gå i sig selv igen. 

Anmeld Citér

28. juni 2017

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
De3Guldklumper skriver:

Min den ældste var plaget af dem på overkroppen da hun var lille. Vi fik noget bakteriedræbende creme som vi smurte på men ellers skulle de gå i sig selv igen. 

Nårh ja, det fik vi også, altså som skulle bruges når de gik i udbrud

Anmeld Citér

28. juni 2017

PernilleogLouis

Profilbillede for PernilleogLouis

Min søn fik den på et tidspunkt - og han syns det meget generende - min læge fortalte at vi kunne fryse dem væk med sådan et kit man kunne købe på apoteket så det gjorde vi og de gik hurtigt væk efter det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.