Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor bor du i landet??
pipsen skriver: 0-13 kilo, sort og velholdt. Købsprisen var 1500 og jeg vil gerne sælge den for 500 + evt. forsendelse
0-13 kilo, sort og velholdt. Købsprisen var 1500 og jeg vil gerne sælge den for 500 + evt. forsendelse
Hvor bor du henne af i landet?
Hejsa, har lige været på lille efterårsferie - derfor det sene svar. Jeg bor i Hundested
pipsen skriver: Hejsa, har lige været på lille efterårsferie - derfor det sene svar. Jeg bor i Hundested
Hvor ligger Hundested ? Er interesseret
NoOne skriver: Hvor ligger Hundested ? Er interesseret
oppe ved Græsted, frederiksværk søde... nordsjælland
Jeps Min mand arbejder i Nordhavn (kbh), han kan evt. tage den med en dag, hvis det letter logistikken...
malou skriver: oppe ved Græsted, frederiksværk søde... nordsjælland
Ha ha søde Græsted og Hundested er vidt forskellige steder ,, Frederiksværk Du ramte plet ..
Tanja.. skriver: Ha ha søde Græsted og Hundested er vidt forskellige steder ,, Frederiksværk Du ramte plet ..
griner... Græsted er da påvej derop ad er det ikke? Havde engang en kæreste der nemlig
knus til dig
malou skriver: griner... Græsted er da påvej derop ad er det ikke? Havde engang en kæreste der nemlig knus til dig
Sorry men nææ ...
Græsted ligger oppe ved Gilleleje men det gør hundested ikke Men jo de ligger begge ved vandet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128