hej skønne brugere.
jeg er i tvivl om hvilken uddannelse jeg skal tage. Selvom det i sidste ende er mit valg så vil jeg høre jeres erfaringer.
Har en uddannelse som salgsassistent, men ønsker at arbejde mere med mennesker. For 5 år siden troede jeg at pædagog uddannelsen var mig men 3 måneder inde i uddannelsen måtte jeg give op. Jeg følte mig ikke stærk nok i alle de bøger og selvstudie. Ville gerne arbejde samtidig med uddannelsen.
Nu synes jeg så at jeg er nået dertil hvor jeg nok godt kan klare en uddannelse mere. Jeg tænkte først på kontor men der er ingen uddannelse hvor jeg vil have mere med mennesker at gøre. Ville gerne slippe for weekend arbejde, men det virker lidt umuligt.
har kigget på sosuassistent og pædagogassistent. Sosu kræver for mig en grænse om at skulle klare den plejende del for de ældre hvor pædagogen virker svær mht arbejde bagefter, da flest søger pædagoger og ikke assistenter.
Vil også gerne have barn indenfor rimelig tid og har læst at arbejdstiderne virker lidt grumme på sosu frem gor pædagog.
Tænker bare højt for kan læse til meget på nettet men mangler at høre fra dem der arbejder i det miljø og måske med børn eller overvejer.
Er der andre uddannelser i tænker hvor det også er med mennesker? Har kigget rundt men svært for mig.
Langt indlæg men tak på forhånd for at læse det 
Anmeld
Citér