Turen går til Goa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
4 svar
1 synes godt om
27. juni 2017

Waller

Hej

Jeg ved godt det her ikke er så graviditet/baby/børn relateret. Men i plejer at være så gode og søde til at svare og komme med kommentar og gode bemærkninger. Til vinter skal vi til Goa i Indien. To voksne. Vi har aldrig været der så vi er ret spændte. Vi kigger lidt på området som hedder Ashwem som ligger i den norlige del af Goa. og hvad med visum? er det nemt nok at få? Har i nogen erfaringer med landet og måske området? kom gerne med alle fif og gode oplysninger. ALT kan bruges!

På forhånd tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2017

Vitani

Hej! Jeg har været i goa.

udover Goa så jeg både new delhi, Agra og jaipur . Må indrømme at Goa var det bedste sted for mig. de var mere vant til turister, og der var ikke lige så fattigt. De andre byer var folk ekstremt fattige, bor i rabatten mellem motorveje, skider på marker og grøftekanter, tigger meget aggressivt osv. Derudover syntes jeg der var der utrygt i forhold til at der primært er mænd i gadebilledet, og turister bare skal udnyttes.

Goa er lidt bedre, det er et feriested, også hvor de rige indere tager hen. Massere af boder, resturanter, og strande i tvivlsom kvalitet.

Pas på med at blive snydt, taxachauffører kan godt finde på at sige en anden pris en hvad man havde aftalt, så man skal være lidt hård. Prut også gerne om prisen alle steder hvor den ikke står i forvejen (som resturanter) for det er helt sikkert at i får "touristprisen" til at starte med.

Tænk over hvilket tøj man har på som kvinde. tøj under knæene og med dækkede skuldre.  

Nyd det fantastiske mad, det var højdepunktet for mig !

Spørg gerne hvis du har spørgsmål!

Anmeld Citér

29. juni 2017

Waller

Vitani skriver:

Hej! Jeg har været i goa.

udover Goa så jeg både new delhi, Agra og jaipur . Må indrømme at Goa var det bedste sted for mig. de var mere vant til turister, og der var ikke lige så fattigt. De andre byer var folk ekstremt fattige, bor i rabatten mellem motorveje, skider på marker og grøftekanter, tigger meget aggressivt osv. Derudover syntes jeg der var der utrygt i forhold til at der primært er mænd i gadebilledet, og turister bare skal udnyttes.

Goa er lidt bedre, det er et feriested, også hvor de rige indere tager hen. Massere af boder, resturanter, og strande i tvivlsom kvalitet.

Pas på med at blive snydt, taxachauffører kan godt finde på at sige en anden pris en hvad man havde aftalt, så man skal være lidt hård. Prut også gerne om prisen alle steder hvor den ikke står i forvejen (som resturanter) for det er helt sikkert at i får "touristprisen" til at starte med.

Tænk over hvilket tøj man har på som kvinde. tøj under knæene og med dækkede skuldre.  

Nyd det fantastiske mad, det var højdepunktet for mig !

Spørg gerne hvis du har spørgsmål!

Fedt! Tak

Kan man gå rundt alene som ung blondt dansker uden at være bekymret?
Man kan vel godt gå i bikini på stranden?
Og er der nogen ting som du syntes at man bare MÅ se/prøve/smage/opleve?

Det er fedt at hører det fra folk som selv har været der

Anmeld Citér

9. juli 2017

Vitani

Bikini på stranden om dagen er helt fint

Jeg elskede alt deres mad! Bøffer lavet af gedeost var helt fantastisk! Feta er slet ikke som i dk.

2 kvinder skal nok passe på med at gå rundt alene om aftenen, og måske tage taxa fra sted til sted, så folk ikke følger efter en. Mændene er meget direkte og til tider ubehagelige

Anmeld Citér

9. juli 2017

Vitani

Jo forresten, anbefalelsesværdig oplevede: delfinsightseeing fra båd. Så vist kun en enkelt delfin et sekund, men alligevel var det fantastisk at se naturen, og vi var de eneste ikke indere der var med. Snakkede med børnefamilierne, og på vej tilbage blev der sat høj musik på og så skulle alle danse. De hev mig med op og danse kædedans. Enormt reelle mennesker, som var en tiltrængt oplevelse efter jeg primært havde haft dårlige oplevelser med den indiske befolkning.

Kan også anbefale Salim Ali bird sanctuary. Et fint sted hvor man går på en rute omringet af mose og flot natur. Dejlig ro på det sted!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.