Er fødslen om hjørnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juni 2017

OscarMor

Hej alle i skønne kvinder/mænd 

Jeg er sikker på at i flere gange er blevet belemret med dette spørgmål, men alligevel  har jeg brug for jeres kloge- og erfarende hoveder 

Jeg er 37+0, og blev i søndag undersøgt at JM, da jeg ikke mærkede nok liv.

Heldigvis var baby o.k., så ingen kvaler der . Jeg fik at vide af JM at jeg har en meget moden/blød livmoderhals på ca. 1,5 cm og jeg har udvidet/åbnet mig én finger ca. 1 cm. JM sagde også at både min livmoderhals og mund er meget bløde, så hun syntes omstændighederne er meget modne, taget i betragtning af at jeg "kun" er 37+0. 

NU sidder jeg selvfølgelig tilbage og tænker, er fødslen om hjørnet? 

Jeg har siden torsdag haft en meget inaktiv baby (Baby er normalt meget aktiv), jeg har en stor uro i kroppen, og sover faktisk næsten ikke om natten (ca. 2-3 timers søvn).
Min slimprop er gået for en-to uger siden, og jeg har idag fået diarré (Jeg undskylder for ærligheden )

Baby trykker også godt nedad i mit bækken, (Så langt ned at lægen ikke kunne få et ordentligt hovedmål, ved scanning i søndags).

OG nu kommer vi til det gyldende spørgsmål, hvad tænker i? - tror i, vi skal fejre fødselsdag i løbet af ugen?  - Hvilke tegn havde i på at fødslen var rundt om hjørnet?  

Jeg undskylder for at lange oplæg  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2017

God-mor

MiaNielsen skriver:

Jeg er sikker på at i flere gange er blevet belemret med dette spørgmål, men alligevel  har jeg brug for jeres kloge- og erfarende hoveder 

Heldigvis var baby o.k., så ingen kvaler der . Jeg fik at vide af JM at jeg har en meget moden/blød livmoderhals på ca. 1,5 cm og jeg har udvidet/åbnet mig én finger ca. 1 cm. JM sagde også at både min livmoderhals og mund er meget bløde, så hun syntes omstændighederne er meget modne, taget i betragtning af at jeg "kun" er 37+0. 

Jeg har siden torsdag haft en meget inaktiv baby (Baby er normalt meget aktiv), jeg har en stor uro i kroppen, og sover faktisk næsten ikke om natten (ca. 2-3 timers søvn).
Min slimprop er gået for en-to uger siden, og jeg har idag fået diarré (Jeg undskylder for ærligheden )

Baby trykker også godt nedad i mit bækken, (Så langt ned at lægen ikke kunne få et ordentligt hovedmål, ved scanning i søndags).

OG nu kommer vi til det gyldende spørgsmål, hvad tænker i? - tror i, vi skal fejre fødselsdag i løbet af ugen?  - Hvilke tegn havde i på at fødslen var rundt om hjørnet?  

Ingen kan fortælle dig om fødslen er lige om hjørnet. Måske føder du i morgen eller måske føder du 14 dage over termin  Du kan godt være åben over lang tid uden at være i fødsel Så det er ikke unormalt. Begge mine fødsler startede ud af det blå. Første gang gik vandet og anden gang startede veerne bare og jeg havde absolut ingen tegn inden da  

Pøj pøj med fødslen når du når så langt 

Anmeld Citér

27. juni 2017

L-Mortil3

2 af mine fødsler startede med uro i kroppen og ingen nattesøvn + diarré et par dage før fødsel. Ve start

min sidste kom ud af det blå med en enkelt gang diarré og herefter vandafgang tidlig morgen.

så alt kan ske :-)

Anmeld Citér

27. juni 2017

Stivdie

Jeg mener jeg havde diaré 2 dage op til fødslen. Dagen før begyndte jeg at kunne mærke plukkeveerne i lænden. Jeg fødten 37+5.

Anmeld Citér

27. juni 2017

Sahara82

MiaNielsen skriver:

Ved min sidste fødsel fik jeg stort set samme besked som du gjorde. 36+4 og jordemoderen sagde at alt var blødt og jeg var halvanden finger åben. 

Dog endte det altså med at jeg blev sat i gang 10 dage over tid, så det er umuligt at gisne om hvornår det sker.. 

Men held og lykke med fødslen. Lige gyldigt hvad, så går der ikke længe nu!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.