Hvilken klapvogn til Suzuki splash

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juni 2017

Enirt

Hej nogen andre der kører suzuki splash

Vi har pt en lille bil, som nævnt en suzuki splash. Den har kun et begagerum på 202 L så den er mindre end en C1, peugeot 108 og nogle af de andre mini biler. Vi har en rigtig dejligt barnevogn som kun kan være der hvis begge bagsæder bliver lagt ned og i en familie på 4 er det bare ikke muligt.

Så nu søger jeg efter en god klapvogn som, vores datter også kan sove i mens vi er på tur, og som rent faktisk kan være i vores begagerum.

Nogen der ligger inde med erfaringer de vil dele?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2017

(august)

Tag forbi en baby forretning og spørg dem og prøv dem i bilen. 

Anmeld Citér

27. juni 2017

MM00

Enirt skriver:

Vi har pt en lille bil, som nævnt en suzuki splash. Den har kun et begagerum på 202 L så den er mindre end en C1, peugeot 108 og nogle af de andre mini biler. Vi har en rigtig dejligt barnevogn som kun kan være der hvis begge bagsæder bliver lagt ned og i en familie på 4 er det bare ikke muligt.

Så nu søger jeg efter en god klapvogn som, vores datter også kan sove i mens vi er på tur, og som rent faktisk kan være i vores begagerum.

Tænker også i må ud i butikkerne og prøve

Måske den her kan  https://www.onskeborn.dk/webshop/vogne/klapvogne/baby-jogger-city-tour,-onyx

Anmeld Citér

28. juni 2017

ønskebørn74

Enirt skriver:

Babyjogger altid.. nem og fylder ingenting.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.