Trisomi 18, sen abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2017

Anonym trådstarter

Det er vel absolut den værste dag i mit liv, har idag fået lavet en provokeret abort pga fund af trisomi 18, jeg var 15-16 uger henne. 

Fysisk har jeg det vel egentlig ok men følelsesmæssigt føler jeg mig kørt over af en damptromle. Føler mig på den ene side helt Tom og på den anden side har jeg lyst til bare at tude! 

Men gudske tak og lov for vores screenings system der fangede det så tidligt som muligt! Nu skal jeg vist "bare" hele mentalt og nyde at jeg trods alt har to sunde og raske piger 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

27. juni 2017

Bebsen

Profilbillede for Bebsen
Anonym skriver:

Det er vel absolut den værste dag i mit liv, har idag fået lavet en provokeret abort pga fund af trisomi 18, jeg var 15-16 uger henne. 

Fysisk har jeg det vel egentlig ok men følelsesmæssigt føler jeg mig kørt over af en damptromle. Føler mig på den ene side helt Tom og på den anden side har jeg lyst til bare at tude! 

Men gudske tak og lov for vores screenings system der fangede det så tidligt som muligt! Nu skal jeg vist "bare" hele mentalt og nyde at jeg trods alt har to sunde og raske piger 

Anmeld Citér

27. juni 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det gør mig meget ondt for dig og din familie 

Anmeld Citér

27. juni 2017

Chris87

Anonym skriver:

Det gør mig meget ondt at høre. 

Stort kram 

Anmeld Citér

27. juni 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+