32+2 uf, de strækmærker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.340 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

LineD

Så er der lidt nye af maven!
Avs for nogle grimme strækmærker! Specielt omkring mit ar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Vidunderligeunger

hejsa... du  har en rigtig fin mave.. og strækmærkerne er jo "bare" et minde om den tid du er gravid .. men kan godt følge dig.. vil helst selv undgå dem..

nu er jeg selv udstyret med 5 ar på maven.. er der generalt nemmere at få strækmærker omkring ar´??

knus mitzie 6+3

Anmeld

8. oktober 2009

Ansemusen

De trækmærker er da minimale! Synes du har en flot mave  Jeg har allerede strækmærker samme steder som dig og min mave er slet ikke vokset endnu. Fik dem inden jeg blev gravid. Så frygter for INGE-strækmærker! (Fra DUM på Kanal4).

Anmeld

8. oktober 2009

LineD

Ansemusen skriver:

De trækmærker er da minimale! Synes du har en flot mave  Jeg har allerede strækmærker samme steder som dig og min mave er slet ikke vokset endnu. Fik dem inden jeg blev gravid. Så frygter for INGE-strækmærker! (Fra DUM på Kanal4).

Åh ja, samme skræk har jeg! Ved godt det ikke er pænt at sige, men øv da for en mave hun fik

Anmeld

8. oktober 2009

LineD

youngone skriver:

hejsa... du  har en rigtig fin mave.. og strækmærkerne er jo "bare" et minde om den tid du er gravid .. men kan godt følge dig.. vil helst selv undgå dem..

nu er jeg selv udstyret med 5 ar på maven.. er der generalt nemmere at få strækmærker omkring ar´??

knus mitzie 6+3

Min JM siger det generelt er nemmere at få strækmærker omkring ar, da huden ikke han give sig, da det jo, som navnet siger er arvæv, og derfor må det sunde omkringliggende væv give sig mere end hvis man ingen ar havde

Men du har helt ret, det hører jo med, og de bliver jo lyse med tiden!

Anmeld

3. april 2010

MoniqueMadsen

LineD skriver:

Min JM siger det generelt er nemmere at få strækmærker omkring ar, da huden ikke han give sig, da det jo, som navnet siger er arvæv, og derfor må det sunde omkringliggende væv give sig mere end hvis man ingen ar havde

Men du har helt ret, det hører jo med, og de bliver jo lyse med tiden!

Ja, det er en  rigtig flot mave. Husk at smøre den ind i "fede" creme, så huden holder sig fugtig og smidig. Spis desuden en masse C-vitaminer - det er den bedste forebyggelse mod strækmærker.

Anmeld

3. april 2010

lillemunk

syntes den mave er super fin og smuk... også med stræk mærker.
Jeg har fået begge gange med mine piger men kun nederts på maven, og de forsvinder næsten når de for lidt sol.
Har ikke fået nogle endnu, hvad undre mig her med tvillingerne... men de kommer nok.

Anmeld

3. april 2010

Nanna1985

Flot mave... De små du har fået der, er da intet iforholdstil, hvordan jeg ser ud

Jeg har fået over alt.. Så vær du glad for at du ikke har flere end du har

Anmeld

3. april 2010

Bayze

BlyViol skriver:

knus mitzie 6+3

Ja, det var jeg heller ikke klar over, men jeg har hørt rigtig mange piger herinde fortælle at de har fået strækmærker omkring ar. Det er vel fordi huden ikke er så fleksibel der hvor man er blevet syet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.