Har ikke været så voldsomt aktiv herinde men vil alligvel lige opdatere og fortælle at Thors lillebror kom til verden den 15 juni.
Jeg vågnede om morgen kl 4.30 med milde veer men de var meget uregelmæssige... nogle varede 15 sekunder andre 1.30 min nogle var der 10 min imellem andre var der 30 min imellem. Så der var intet at tage tid på rigtigt.
I løbet af formiddagen gik jeg i bad og brugte ellers tiden på at hvile mig. Omkring kl 11 følte jeg et lille blob i trusserne og skyndte mig på toilet , jeg tænkte kort om vandet var gået men havde alligvel ikke fornemmelsen af at det sev, og havde også svært ved at vurdere om der kom noget i bindet.. men faktum var at hver gang jeg rejste mig eller skulle flytte rundt på mig så skvulpede det altså lidt i underetagen.
da jeg lagde i sengen omkring kl 15 fik jeg ve som gjorde mig så panisk
den sendte mig fluks tilbage til tiden hvor jeg fødte Thor med vestorm og stort blodtab og jeg skreg og græd på samme tid og tankerne fløj gennem hovedet på mig at jeg var palle alene hjemme og vidste bare slet ikke hvad jeg skulle gøre. Veen sluttede efter hvad virkede som en evighed og jeg skyndte mig at få ringet kæresten hjem og derefter ringede jeg til fg og mens jeg græd fik jeg fortalt at jeg var i tvivl omkring vandet måske var gået og at jeg altså havde meget uregelmæssige veer men at jeg havde haft en lang ve som bare gjorde mig rigtig bange
en rigtig sød jm siger, pak dine ting og når kæresten er kommet hjem så kommer i bare ind og så finder vi ud af det hele..
Fra manden kommer hjem vender veerne pludseligt. Stadig lidt uregelmæssigt men med maks 5 min mellemrum og nogle kommer som perler på en snor.
Vi lander på fg kl16.30 og bliver mødt af en fantastisk studerende som observere et par veer og siger jeg klarer dem super godt
får målt blodtryk og hun siger hun går ud for at finde en jm. Hun kommer dog hurtigt tilbage og siger de har lidt travlt så om vi evt kunne tage tid på mine veer imens vi venter. Det gør vi så og 17.30 kommer der en jm og den studerende ind. Her er der 3-4 Min mellem veerne . Jeg bliver undersøgt først udvendigt og derefter indvendigt hvor de konstatere at fosterhinden er sprunget og jeg er 5-6 cm åben
bliver tilbudt klyx som jeg takker ja til, og når jeg så er færdig på wc skulle vi bare sige til så blev vi flyttet over på fødestuen .. kl 18 ringer vi efter dem og de hjælper os hen på stuen.. Det føles som en hel km og veerne er blevet så intense og føler trangen fra toiletbesøget ikke rigtig fortager sig...
18.12 er jeg blevet indskrevet på fødestuen og får hurtigt noget andet tøj på og så kommer trangen
pressetrangen
ud af det blå står jeg bbare og skriger som et stukket svin og presser med, når at sige at det her går alt alt for hurtigt og bliver så sat på en stol men 2 jordmødre holder min højre arm og en 3 lægger venflon grundet jeg mistede 2,5 liter blod ved sidste fødsel skulle de gøre sig nogle forholdsregler og der bliver ringet 2 ekstra jordmødre til stuen som gør diverse drop og sprøjter klar..
Jeg bliver hurtigt hjulpet op på briksen og fra jeg får mig lagt rigtigt presser jeg 3 gange og 18.28 kom Elton til verden 
så 8 min på fødestuen kunne det blive til 
Jeg turde slet ikke nyde det øjeblik, fik bare sagt nu kommer det jeg er allermest bange for
nemlig blødningen
Men
på utrolig vis har jeg så lige leveret en fødsel med et blodtab på sølle 100 ml 
Alt var bare så fint og trods den hurtige medfart så fik jeg end ikke en skramme forneden
Er så overlykkelig for den oplevelse jeg denne gang fik lov at få. At få lov at opleve ens baby på brystet , kunne være med til baby undersøgelsen og give den første ble på. Alle de ting jeg har følt mig frarøvet fra den store..
Vi var indlagt frem til lørdag den 17 for at få hjælp til amningen og det fungere også langt bedre denne gang 
selvom der lige var lidt start problemer med nogle ødelagte brystvorter.
Han vejede 4130 g og blev målt til 56cm dog var sp forbi på 5 dagen og der var han kun 53,5 cm så et eller andet sted er der blevet målt lidt forkert 
Lige lidt billeder og storebror Thor er så stolt .. billedet med maven er fra termin og fødte 40+5