IUI barn nr.2 Sønderjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2017

Morjuli2015

Hej...

vi har været ved læge fordi vi gerne vil have barn nr. 2 men min læge ved desværre ikke rigtig noget om reglerne. Så det vil hun lige undersøge.

tænk på om nogen her inde ved hvor vi kan få hjælp til barn nr. 2 gerne i Sønderjylland 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2017

TLO

Peter Henriksen i Haderslev udfører ins. En rigtig dygtig og behagelig mand

Anmeld Citér

21. juni 2017

Morjuli2015

TLO skriver:

Peter Henriksen i Haderslev udfører ins. En rigtig dygtig og behagelig mand

Tak for svar  

Anmeld Citér

22. juni 2017

2017morigen

Bor du i den anden ende ad Sønderjylland så er Alexander Laschke i Aabenraa. Kender flere som har været rigtig glade for ham både som gynækolog og fertilitetslæge. 

Anmeld Citér

22. juni 2017

Morjuli2015

2017morigen skriver:

Bor du i den anden ende ad Sønderjylland så er Alexander Laschke i Aabenraa. Kender flere som har været rigtig glade for ham både som gynækolog og fertilitetslæge. 

Tak 

Anmeld Citér

24. juni 2017

BigHope13

Jeg har gået ved begge de nævnte  startede ved Alexander i Aabenraa. Kemien var der dog slet ikke og fik konstant smidt i hovedet at jeg var for fed til at blive mor trods for at jeg tabte mig 16 kg hvor han havde "forlangt " et vægttab på 10.

jeg valgte at blive tilset af Peter Henriksen. Jordens dejligste mand som hjalp os til en graviditet i løbet af 2 måneder  

har dog hørt mange gode historier fra begge steder 

Anmeld Citér

24. juni 2017

Morjuli2015

BigHope13 skriver:

Jeg har gået ved begge de nævnte  startede ved Alexander i Aabenraa. Kemien var der dog slet ikke og fik konstant smidt i hovedet at jeg var for fed til at blive mor trods for at jeg tabte mig 16 kg hvor han havde "forlangt " et vægttab på 10.

jeg valgte at blive tilset af Peter Henriksen. Jordens dejligste mand som hjalp os til en graviditet i løbet af 2 måneder  

har dog hørt mange gode historier fra begge steder 

Min læge har sendt en henvisning til Peter Henriksen. Skal ringe til ham mandag og snak om at få en tid ved ham

Anmeld Citér

25. juni 2017

BigHope13

Morjuli2015 skriver:

Min læge har sendt en henvisning til Peter Henriksen. Skal ringe til ham mandag og snak om at få en tid ved ham

Han er en utrolig dejlig mand  rigtig bedstefars type 

Pøj pøj med det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.