Bedste madkasse ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.112 visninger
10 svar
3 synes godt om
21. juni 2017

KatThyV

SIKKE EN MADKASSE JUNGEL 

Vores søn starter i ny vuggestue hvor han nu selv skal have madpakke med  

Vi leder derfor efter en god og praktisk madkasse  hvad vil i anbefale ?

på forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2017

NCB89

Vi bruger udelukkende Sistema. Den model med to små rum i den ene side til snacks. Der er god plads, uden den bliver for stor. Min søn går i børnehave og har tre hele rugbrød med og et stort stykke agurk, der ligger i det store rum. Også varierer det hvad jeg ligger i de små rum

Anmeld Citér

21. juni 2017

MorTil3+

KatThyV skriver:

SIKKE EN MADKASSE JUNGEL 

Vores søn starter i ny vuggestue hvor han nu selv skal have madpakke med  

Vi leder derfor efter en god og praktisk madkasse  hvad vil i anbefale ?

på forhånd tak 

Vi bruger også sistema til alle vores unger, de går hhv i vuggestue, børnehave og skole.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juni 2017

KatThyV

NCB89 skriver:

Vi bruger udelukkende Sistema. Den model med to små rum i den ene side til snacks. Der er god plads, uden den bliver for stor. Min søn går i børnehave og har tre hele rugbrød med og et stort stykke agurk, der ligger i det store rum. Også varierer det hvad jeg ligger i de små rum

Tusinde tak ved du hvilken model det er, eller kan linke til den?

Anmeld Citér

21. juni 2017

KatThyV

MorTil3+ skriver:

Vi bruger også sistema til alle vores unger, de går hhv i vuggestue, børnehave og skole.

Tusinde tak  er den på billedet én madkasse ?

Anmeld Citér

21. juni 2017

MorTil3+

KatThyV skriver:

Tusinde tak  er den på billedet én madkasse ?

Ja der hvor sandwichen ligger plejer jeg at ligge deres rugbrødsmadder og så der hvor der ligger donuts ligger jeg frugtstænger gulerødder og ostehaps feks, i de to små rum ligger jeg frugt, små snacks (snackspegepølser, frikadeller osv) og den lille bøtte bruger jeg nogle gange til youghurt eller frugt. 

Anmeld Citér

21. juni 2017

NCB89

KatThyV skriver:

Tusinde tak ved du hvilken model det er, eller kan linke til den?

https://www.babadut.dk/produkter/9-alle-produkter/2090-kan-vaere-i-skoletasken---sistema-snack-attack-duo/

Denne, Sistema Snack Attack Duo

(Kender dog ikke hjemmesiden her, det var bare den første der dukkede op )

Anmeld Citér

21. juni 2017

tarkoflen

Jeg er enig i sistema er de bedste! De findes i en del modeller så du kan finde den der passer bedst til jer

Anmeld Citér

21. juni 2017

ErDetSnartNU

NCB89 skriver:

3 hele rugbrød? Du må have en sulten knægt, så mejet spiser vi ikke engang på en uge :-P 

vi sværger også til sistema! Der bliver lukket tæt over de enkelte rum så maden ikke kan rasle rundt

Anmeld Citér

21. juni 2017

BareEnMor

tak for inspiration 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.