Fine kjoler

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

270 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. juni

Chris87

Profilbillede for Chris87
Startet PB Juli 2014...

Halløjsa 

Står snart og skal til noget hygge tam tam på jobbet og vil rigtig gerne have kjole på.

Men har allerede fået lidt mave så mine egne er lidt tight og ville gerne have noget løst .

Er der nogen af jer der kender en sted som sælger fine kjoler til overskuelig pris (sommer lignede kjoler)??

Der er lidt tid endnu - og vil ca være 15+3 når hygge tam tam holdes .

Tak fordi du læste 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

20. juni

MiniMe2005

Profilbillede for MiniMe2005

Skal du skjule maven, eller vil arbejdet vide det til den tid? 

Asos har i hvert fald en masse fine ventekjole og det samme har zalando, hvis maven skal vises frem.

Anmeld Citér

20. juni

Chris87

Profilbillede for Chris87
Startet PB Juli 2014...
MiniMe2005 skriver:

Skal du skjule maven, eller vil arbejdet vide det til den tid? 

Asos har i hvert fald en masse fine ventekjole og det samme har zalando, hvis maven skal vises frem.

Nej de ved det godt i mit team .

Så det er ikke som sådan for skjule den - men vil heller ikke have den bliver midt punktet. Ikke ment som at jeg ikke vil tale om min graviditet osv, men folk (mest kvinderne hehe) har sådan tildens til på mit job at når en er gravid så stopper hele verden .

Og så elsker jeg bare den der bohoeme stil  hvor det er lidt løst og blonder m.m men synes ikke jeg kan finde noget hvor jeg tænker WOW 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.