av av, hvad er nu det!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Piv, hvad sker der nu?
Har hele dagen haft ret kraftige ligament"smerter" i venstre side og her til aften er de begyndt at gøre direkte ondt
Jeg har ikke blærebetændelse, har lige tjekket urinen og ikke det mindste udslag på noget som helst... det kommer som sådan nogle kolikker der bare gør rigtig ondt (plejer altså ikke at være sart) synes ikke jeg har lavet noget særligt i dag.
Det føles hverken som om det er livmoderen eller tarmene der driller.. nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvad det kan være?
Jeg har talt med min mor og hun sagde jeg skulle slappe af og hvis det blev ved eller blev værre skulle jeg ringe til hospitalet.
Til min historie hører lige at jeg har en immundefekt som i visse tilfælde kan føre til for tidlig fødsel.. er sgu lidt bekymret, selvom det ikke føles som livmoderen

knus Caroline 19+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

RumlesMor

Har desværre ikke noget bud på en naturlig forklaring...

Men jeg ville ligge mig ned på sofaen, varme maven med en dyne eller lign. - prøve at tage nogen dybe indåndinger og slappe af i hele kroppen. Gør det forsat ondt om en halv time, ville jeg ringe til jordemoder eller fødegang for at blive beroliget.

Det er jo okay at starte med at fortælle, at man ringer af bekrymring....
- det har de prøvet før

Anmeld

8. oktober 2009

LMM

Hej Caroline..

Det lyder rigtig træls for dig, det lyder som det samme som mig.. Jeg er lige blevet sygemeldt pga stærke smerter i venstre side især når jeg ligger ned..

Jeg har fået afvide at jeg skal slappe af og ikke lave unødvendige ting.. så prøv at ligge dig ned og slå hjerne fra og bare slappe af!! hvis det ikke bliver bedre synes jeg også at du skal ringe til vagtlægen!!

god bedring

kram fra Lærke

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

RumlesMor skriver:

Har desværre ikke noget bud på en naturlig forklaring...

Men jeg ville ligge mig ned på sofaen, varme maven med en dyne eller lign. - prøve at tage nogen dybe indåndinger og slappe af i hele kroppen. Gør det forsat ondt om en halv time, ville jeg ringe til jordemoder eller fødegang for at blive beroliget.

Det er jo okay at starte med at fortælle, at man ringer af bekrymring....
- det har de prøvet før

sidder/ligger allerede i sofaen med et varm tæppe på.. synes det er lidt bedre nu, end når jeg sidder helt op (vi spiste for ikke så længe siden), men øv det gør ondt når de der ture lige kommer de stærke smerter startede for nogle timer siden efterhånden...

Anmeld

8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

Piv, hvad sker der nu?
Har hele dagen haft ret kraftige ligament"smerter" i venstre side og her til aften er de begyndt at gøre direkte ondt
Jeg har ikke blærebetændelse, har lige tjekket urinen og ikke det mindste udslag på noget som helst... det kommer som sådan nogle kolikker der bare gør rigtig ondt (plejer altså ikke at være sart) synes ikke jeg har lavet noget særligt i dag.
Det føles hverken som om det er livmoderen eller tarmene der driller.. nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvad det kan være?
Jeg har talt med min mor og hun sagde jeg skulle slappe af og hvis det blev ved eller blev værre skulle jeg ringe til hospitalet.
Til min historie hører lige at jeg har en immundefekt som i visse tilfælde kan føre til for tidlig fødsel.. er sgu lidt bekymret, selvom det ikke føles som livmoderen

knus Caroline 19+6

er dine smerter gået væk:?

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

T24/10-09 skriver:

er dine smerter gået væk:?

nej...det er bedre, men de er ikke helt væk!

Anmeld

8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

nej...det er bedre, men de er ikke helt væk!

håber da ikk det betyder noget

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

T24/10-09 skriver:

håber da ikk det betyder noget

nej, det gør jeg heller ikke... men tror måske bare det er lillepigen der har fundet tarmene at sparke til!?

Anmeld

8. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

nej, det gør jeg heller ikke... men tror måske bare det er lillepigen der har fundet tarmene at sparke til!?

hade det også sådan nogle gange i min gravidtet , de kan gør ondt

Anmeld

9. oktober 2009

Moderator

til dem der er interesserede vil jeg lige give en lille update!

Jeg gjorde hvad jeg kunne for at slappe ud og lave ingenting i går aftes og det hjalp på smerterne. Da det var tid til at gå i seng tog smertene til igen - nok fordi jeg bevægede mig igen og det tog noget tid før jeg faldt i søvn.. Men natten har været god for mig. Lillepigen har lagt sig i højre side i dag (smerterne var i venstre side), så jeg håber det kan aflaste ligamenterne lidt...

knus Caroline 20+0 JUBII halvvejs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.