Kronisk bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2017

Flomama

Ej lidt dramatisk måske,  men vidste ikke lige hvad overskriften skulle være 

For snart 5 år siden fødte jeg min smukke dreng i uge 32, jeg havde haft vandafgang i 12 dage og selve fødslen varede 36 timer. 

Fra ca.uge 19 havde jeg bækkenløsning, i uge 24 svær bækkenløsning. 

Jeg har siden hen været i genoptræning uden den store effekt. Og har nu levet med bækken smerter i 5 år, jeg vralter (mest på venstre ben) kan ikke sove på siden pga. Betændte slimhinder (som kommer pga det skæve bækken, så det lidt skruen uden ende) 

Jeg kan ikke løbe pga min gang og ja der er rigtig mange begrænsninger når det kommer til motion og så påvirker det selvfølgelig min livs kvalitet 

Andre i samme båd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Flomama skriver:

For snart 5 år siden fødte jeg min smukke dreng i uge 32, jeg havde haft vandafgang i 12 dage og selve fødslen varede 36 timer. 

Jeg har siden hen været i genoptræning uden den store effekt. Og har nu levet med bækken smerter i 5 år, jeg vralter (mest på venstre ben) kan ikke sove på siden pga. Betændte slimhinder (som kommer pga det skæve bækken, så det lidt skruen uden ende) 

Jeg kan ikke løbe pga min gang og ja der er rigtig mange begrænsninger når det kommer til motion og så påvirker det selvfølgelig min livs kvalitet 

Andre i samme båd?

Mit er vidst ikke helt så slemt som dit, men jeg er også stadig mærket af bækkenløsning selvom det snart er 3 år siden jeg fødte, og jeg har gjort meget for at træne det op igen. 

Mit bækken bliver meget nemt overbelastet efter min graviditet, og jeg kan ikke blive i den samme stilling ret længe af gangen

Anmeld Citér

19. juni 2017

Flomama

MummiT skriver:

Mit er vidst ikke helt så slemt som dit, men jeg er også stadig mærket af bækkenløsning selvom det snart er 3 år siden jeg fødte, og jeg har gjort meget for at træne det op igen. 

Mit bækken bliver meget nemt overbelastet efter min graviditet, og jeg kan ikke blive i den samme stilling ret længe af gangen

Det er så belastende jeg har også kroniske ømme muskler ifølge fys er det belastning fordi de "holder" det hele. Mine stabiliserings muskler er total inaktive. Har du det samme? 

Anmeld Citér

19. juni 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Flomama skriver:

Det er så belastende jeg har også kroniske ømme muskler ifølge fys er det belastning fordi de "holder" det hele. Mine stabiliserings muskler er total inaktive. Har du det samme? 

Nej det tror jeg ikke. Men min fys giver mig heller aldrig en forklaring på hvad der er galt/hvorfor jeg har ondt, hun giver mig bare nye øvelser. 
Men jeg har heller ikke ondt hele tiden, kun hvis jeg går meget langt, eller bliver i samme stilling for længe. - Særlig slemt hvis jeg ligger på siden for længe.

Anmeld Citér

19. juni 2017

Flomama

MummiT skriver:

Nej det tror jeg ikke. Men min fys giver mig heller aldrig en forklaring på hvad der er galt/hvorfor jeg har ondt, hun giver mig bare nye øvelser. 
Men jeg har heller ikke ondt hele tiden, kun hvis jeg går meget langt, eller bliver i samme stilling for længe. - Særlig slemt hvis jeg ligger på siden for længe.

Når okay, ja så det nok noget andet  tak for svar uanset 

Anmeld Citér

21. juni 2017

Mortilsnart4

Andre i samme båd?

Jeg har os kronisk bækkenløsning 

siden jeg fødte mit første barn for 10 år siden har 4 børn nu mindste er 16 mdr 

jeg går i fitness med en fysterapeut et par gange om ugen 

jeg har dårlige dage hvor smerterne er slemme og dage hvor jeg klare den 

sys især det slemt den uge om måneden. Hvor min menstration er der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.