hvor langt henne er de forskelige nu:)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Hanan <3

Hejsa

Jeg er i uge 28 +5  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Pige2009

Jeg er 39+6 med termin imorgen Prinsesse Laura venter på at se dagens lys

Anmeld

9. oktober 2009

Ayasmor

Linda2009 skriver:

Jeg er 39+6 med termin imorgen Prinsesse Laura venter på at se dagens lys

Det bliver spændende at se hvornår hun vil ud.. Det var imorgen du ikke måtte føde pga. fodboldkamp ikke?? hehe

Anmeld

9. oktober 2009

Pige2009

Ayasmor skriver:

Det bliver spændende at se hvornår hun vil ud.. Det var imorgen du ikke måtte føde pga. fodboldkamp ikke?? hehe

Lige præcis Ja, det bliver rigtig spændende...

Anmeld

9. oktober 2009

Ayasmor

Linda2009 skriver:

Lige præcis Ja, det bliver rigtig spændende...

Haha det skal nok liige passe med det.. jeg måtter ikke føde d. 19 dec (8 dage over tid), da min veninde som skulle med til fødslen, var til juleafslutning på arbejdet.. Jeg fødte så først d. 20, men min kære veninde var stang bacardi da jeg meddelte at nu var det nu..

Glæder mig til at se hende den lille Laura..

Anmeld

9. oktober 2009

Pige2009

Ayasmor skriver:

Haha det skal nok liige passe med det.. jeg måtter ikke føde d. 19 dec (8 dage over tid), da min veninde som skulle med til fødslen, var til juleafslutning på arbejdet.. Jeg fødte så først d. 20, men min kære veninde var stang bacardi da jeg meddelte at nu var det nu..

Glæder mig til at se hende den lille Laura..

Ja, det læste jeg godt i et af dine andre indlæg Min veninde som skal med til fødslen og hun vil ikke drikke inden jeg har født, for hun skal jo også køre.

Anmeld

9. oktober 2009

Cris

36+5

Jeg glæder mig meget, men jeg er begyndt på at være lidt nervøs for jeg har en lille dreng på 20 måneder og han er meget glad for mor... Jeg er lidt bange for de første uger indtil vi finder en rytme! Jeg ved ikke, om der kommer en lille bror eller søster, det bliver en overraskelse ligesom første gang

Anmeld

9. oktober 2009

Ayasmor

Linda2009 skriver:

Ja, det læste jeg godt i et af dine andre indlæg Min veninde som skal med til fødslen og hun vil ikke drikke inden jeg har født, for hun skal jo også køre.

klog veninde..  hehe. Det er heller ikke lige til at vide hvornår det sker. Jeg sagde selv til min veninde at hun bare skulle hygge sig, for jeg fødte sku ikke lige foreløbig.. havde absolut ingen tegn overhovedet, og var gået så meget over tid at jeg jo aldrig ville føde.. Hun blev dog ret hurtigt ædru da det så virkelig gjaldt..

Anmeld

9. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg er i uge 23, og vi venter os en skøn lille dreng..

Anmeld

9. oktober 2009

Mist

28 + 6 med en lille dejlig pige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.