Tidlig test. Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er den positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.591 visninger
24 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg ved det er tidligt, men jeg er 3+1 hvis jeg er gravid, og har haft diverse symptomer.

Billeder er taget efter ca. 2-4 min.

Er den positiv?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. juni 2017

Anonym trådstarter

I må også hellere end gerne skrive en kommentar om hvad I ser og hvad I mener 

Anmeld Citér

16. juni 2017

Anonym

Ser helt sikkert to streger men det er voldsomt tidligt at teste. Derfor ville jeg nok vente og se til efter forventet mens pga risikoen for en bio. Men jo, tillykke, du er gravid! 

Anmeld Citér

16. juni 2017

Flomama

Profilbillede for Flomama
Anonym skriver:

Ser helt sikkert to streger men det er voldsomt tidligt at teste. Derfor ville jeg nok vente og se til efter forventet mens pga risikoen for en bio. Men jo, tillykke, du er gravid! 

Hvis man er bange for en biokemisk gravidtet skal man jo ikke teste før man er gået minimum 2 uger over... 

Ts jeg kan kun se en streg 

Anmeld Citér

16. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ser du farve i eller kun skygge? 

Anmeld Citér

16. juni 2017

Anonym

Jeg kan godt ane streg nummer 2, så vil også sige tillykke 

Din test minder meget om min, som jeg tog i tirsdags, hvor jeg var 3+2 ifølge egne beregninger, er 3+5 i dag, og mine tests er blevet mere og mere positive for hver dag.

Vedhæfter lige et billede af min test fra i tirsdags 3+2 og så den fra i dag 3+5, så du kan se forskellen 

Anmeld Citér

16. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget denne på aftenurin. Det skal siges at jeg skal tisse ca. en gang i timen, så det er ikke så koncentreret...

Kan nogen se noget her? Tager forresten billedet direkte med min negativ-app, derfor de ikke er ens.

Anmeld Citér

16. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige taget denne på aftenurin. Det skal siges at jeg skal tisse ca. en gang i timen, så det er ikke så koncentreret...

Kan nogen se noget her? Tager forresten billedet direkte med min negativ-app, derfor de ikke er ens.

Jeg kan igen godt se noget. Det lyder helt som mig, jeg tisser mindst 1-2 gange i timen i dagtimerne og max med to timers mellemrum om natten.

Anmeld Citér

16. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan igen godt se noget. Det lyder helt som mig, jeg tisser mindst 1-2 gange i timen i dagtimerne og max med to timers mellemrum om natten.

Om natten er jeg heldigvis ikke generet endnu  så tager nok en test med morgenurin i morgen tidlig og lægger ind

Anmeld Citér

16. juni 2017

Anonym trådstarter

Tror du virkelig jeg er gravid?!! 

Og tillykke med din graviditet forresten!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+