hulk.. hva sker der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2008

bette

min lille guldklump har tabt sig(?)fatter det virkelig ikke.. han spiser jo helt vildt godt.. prøver at ringe til sundhedsplejersken og høre hende ad... kommer endda mayonaise på hans rugbrød... + smør.. og pålæg.. og ekstra fedt i hans grød.. hmm what to do:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

Loggidut

øhhh...olig nu, det sker tit i den her alder...

de bevæger sig mere, og min sp sagde den anden dag at jeg nok skulle til at forberede mig på et dyk i kurven,...det sker faktisk i den her alder selv om de ikke engang kravler...

jeg ved ikke hvorfor, men det fortalte hun bare...

så jeg tror ikke du skal bekymre dig..du skal se på om han trives...

der var faktisk en engang der regnede ud, at hvis de små børn fortsatte med at tage på i samme grad som de gør som lille, ville det gå helt galt, jeg kan bare ikke huske hvor pokker det var jeg så det henne.

men jeg tror du skal slappe lidt af og tage det med ro, måske snakke med sp, men jeg tror hun vil sige det samme som min sagde

Anmeld

10. april 2008

Marco2

Virker han glad og som om han trives??

Eller er han træt og sløv og sover meget?

For er han frisk og glad er der ikke noget i vejen, og ikke noget du skal gøre anderledes.

Min datter vejer stadig kun 7 kilo, men trives fint og er en glad pige, så det enest vi skal gøre er at putte ekstra fedt i maden og basere på mme. Vi har ikke fået ekstra besøg, og selv på Skejby var de ikke nervøse. Nu hvor de er så aktive og fiser rundt kan man godt forvente en stagnation eller et lille vægttab.

Men hvorfra ved du han har tabt sig? Hvis det er din SP der har vejet ham har hun vel sagt et eller andet til det. Og har hun ikke det er der jo ikke noget at være nervøs for.

AG - som har noia over det med vægten men som prøver at tage det med ro...

Anmeld

10. april 2008

bette

har vejet ham på vores vægt.. og den er altså rimelig præcis.. har ihvertfald passet med sp vægt før..

jamen ja han virker glad og tilfreds..han vejer lige nu 8,2 og før 8,3

blir sku bare lidt bange.. når jeg ik ved om det er okay at han har tabt sig..
hun sagde nemlig sidste gang at jeg skulle være ekstra obs på at komme mere fedt i hans mad.. fordi hun kunne se hans kurve var ved at bøje af (nu faldet)

derfor jeg egentlig reager som jeg gør.. :(

Anmeld

10. april 2008

Marco2

Når bare han er glad og tilfreds, så skal du ikke bekymre dig. Put det ekstra fedtstof i som Sp siger, og smugle lidt fede ting i maden hvis du kan. Ellers vær helt rolig...

Tag det fra en som kan blive helt hys omkring vægt og spisning, for har en bette skid, som spiser liiiiidt.

AG - atter med snottet unge!!

Anmeld

10. april 2008

bette

jeg ringede lige til sp og hun sagde at jeg skulle tage det roligt.. ligesom i sagde hehe..
jeg skal veje ham om en måned igen.. og hvis han stadig har tabt sig der, kommer hun lige til et besøg.

det var dejligt lige at få lidt ro i sindet..

sorry min nervøsitet.. men det er jo min guldklump det handler om..(L)

krammer fra pylder mutter:$

Anmeld

10. april 2008

Marco2

Det skal du ikke undskylde.

Vi kender det alle alt for godt. Jeg bekymrer mig dagligt over at min bebs er så lille... Selvom alle siger, som jeg har sagt til dig :) hehe, tag det roligt. Men man vil jo bare det bedste for de små!!

Du er jo bare mor!! Vi skal bekymre os.

Men godt at din SP gav dig ro i sindet.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.