Angst, pstd, stress !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg trænger til at høre fra andre med ca samme diagnoser! Er der nogle der vil skrive privat , udveklse erfaring osv, så man måske kan støtte hinanden  Jeg føler mig SÅ ensom!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2017

CinemaStrange

Jeg har ikke selv hverken angst eller ptsd, så kan ikke hjælpe personligt, desværre.  Men jeg kender til patientforeningen Angstforeningen og ved de har et godt netværk. De har feks en Facebook-side hvor man kan tale med ligesindede og en anonym telefon hvor man kan ringe og tale med frivillige der selv har/har haft angst inde på livet.

Måske kan det hjælpe lidt

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym trådstarter

CinemaStrange skriver:

Jeg har ikke selv hverken angst eller ptsd, så kan ikke hjælpe personligt, desværre.  Men jeg kender til patientforeningen Angstforeningen og ved de har et godt netværk. De har feks en Facebook-side hvor man kan tale med ligesindede og en anonym telefon hvor man kan ringe og tale med frivillige der selv har/har haft angst inde på livet.

Måske kan det hjælpe lidt

Hva det for en side ?

Anmeld Citér

14. juni 2017

CinemaStrange

Anonym skriver:

Hva det for en side ?

Det er den danske patientforening for folk med angst. Prøv at Google Angstforeningen så har du deres egen hjemmeside og telefonnummer til Telefon-rådgivning.  Deres Facebook-side hedder bare "Angstforeningen" og den kan du melde dig til der  

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld Citér

15. juni 2017

sandramor

Anonym skriver:

Slet ingen?

Jeg har angst og ptsd..... og er efterhånden kommet godt ud på den anden side.... har lært mik ptsd at kende og ved hvad der tricker den og ved hvad jeg skal gøre for at holde den i skak 

du er velkommen til at skrive til mig hvis du har lyst

Anmeld Citér

15. juni 2017

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Jeg har angst og ptsd..... og er efterhånden kommet godt ud på den anden side.... har lært mik ptsd at kende og ved hvad der tricker den og ved hvad jeg skal gøre for at holde den i skak 

Tak  jeg skriver imorgen formiddag

Anmeld Citér

16. juni 2017

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Skriver nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.