Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juni 2017

blop123

Profilbillede for blop123

Hej alle sammen,

min kæreste og jeg vil gerne have barn. Vi er unge studerende, men det har egentlig ikke noget med sagen at gøre. 

Efter min app Clues beregninger, skulle jeg have haft ægløsning for 7 dage siden, og vi har haft sex hver 2. Dag i en længere periode. Her i mandags, altså for 2 dage siden, begyndte jeg at pletbløde, og jeg gør det stadig. Det er ikke noget vildt, men der er af og til lidt frisk blod, men det er overhovedet ikke i nærheden af en menstruation. Jeg skulle få min menstruation om ca. 6 dage.

er der nogen der har et bud på, hvad blødningen kan skyldes? Det gør ikke ondt eller noget. Jeg har fået tid hos lægen om noget tid, da der er fuldt booket. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. juni 2017

Mom

Profilbillede for Mom
blop123 skriver:

Hej alle sammen,

min kæreste og jeg vil gerne have barn. Vi er unge studerende, men det har egentlig ikke noget med sagen at gøre. 

Efter min app Clues beregninger, skulle jeg have haft ægløsning for 7 dage siden, og vi har haft sex hver 2. Dag i en længere periode. Her i mandags, altså for 2 dage siden, begyndte jeg at pletbløde, og jeg gør det stadig. Det er ikke noget vildt, men der er af og til lidt frisk blod, men det er overhovedet ikke i nærheden af en menstruation. Jeg skulle få min menstruation om ca. 6 dage.

er der nogen der har et bud på, hvad blødningen kan skyldes? Det gør ikke ondt eller noget. Jeg har fået tid hos lægen om noget tid, da der er fuldt booket. 

Hej,

Det kan være sarte slimhinder, det sker når man har haft en del sex.

Hvis din blødning fortsætter også efter at din reelle mens periode er overstået, skal du få en tid ved lægen.

Anmeld Citér

14. juni 2017

blop123

Profilbillede for blop123
Mom skriver:

Hej,

Det kan være sarte slimhinder, det sker når man har haft en del sex.

Hvis din blødning fortsætter også efter at din reelle mens periode er overstået, skal du få en tid ved lægen.

Mange tak for svar. Det gør mig mindre nervøs  

Har det sidste halve år haft let blødning omkring ægløsning, men det har jeg fundet ud af, at det bare er normalt for mig efter jeg ikke tage p piller længere, så der kan nok godt være noget om snakken, når jeg også bløder deromkring

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.