Kan det virkelig passe? Er jeg mon gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er mine tests positive eller negative?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

916 visninger
18 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juni 2017

Anonym trådstarter

I går tog jeg en graviditetstest, hvor der inden for tid kom en ultra ultra svag streg frem, en som var noget svær at få øje på. Det var en af de ekstra følsomme tests, som jeg testede på.

Her til morgen tog jeg så en test af samme type som i går (den ekstra følsomme) samt en almindelig strimmeltest. Kunne dog kun tage den efter tre timer, da det var så længe jeg max kunne holde mig i nat (i dagtimerne i går tissede jeg mindst en gang i timen), så det var selvfølgelig ikke så koncentreret, som det gerne måtte have været.

Men inden for tiden kom der en svag streg frem på begge tests. Den er en smule tydeligere på den ekstra følsomme test, end på den almindelige. Men synes den er tydeligere på begge tests end den var i går, dog stadig svag.

Ifølge mine beregninger skulle jeg kun være 3+3 i dag, og forventer (ikke) mens om to dage, så ved godt jeg har testet tidligt, men jeg har bare så mange tegn på graviditet.

Kan I se stregerne på mine tests i dag? De to første billeder er af den ekstra følsomme test og de to sidste billeder er af den almindelige test.

I må MEGET gerne kommentere, vil også gerne høre jeres erfaringer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. juni 2017

Anonym trådstarter

Til sammenligning vedhæfter jeg her lige billeder af testen fra i går. Både min kæreste og jeg synes de er noget tydeligere i dag. Hvad synes I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. juni 2017

AnoMom

Synes desværre den ser negativ ud. Men vent til udebleven mens. 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym

Jeg kan nu godt se stregen men synes det er alt alt for tidligt at teste. Hvis den er positiv så er det så tidlig en graviditet at en del går til grunde inden 5+0 alligevel. 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

I går tog jeg en graviditetstest, hvor der inden for tid kom en ultra ultra svag streg frem, en som var noget svær at få øje på. Det var en af de ekstra følsomme tests, som jeg testede på.

Her til morgen tog jeg så en test af samme type som i går (den ekstra følsomme) samt en almindelig strimmeltest. Kunne dog kun tage den efter tre timer, da det var så længe jeg max kunne holde mig i nat (i dagtimerne i går tissede jeg mindst en gang i timen), så det var selvfølgelig ikke så koncentreret, som det gerne måtte have været.

Men inden for tiden kom der en svag streg frem på begge tests. Den er en smule tydeligere på den ekstra følsomme test, end på den almindelige. Men synes den er tydeligere på begge tests end den var i går, dog stadig svag.

Ifølge mine beregninger skulle jeg kun være 3+3 i dag, og forventer (ikke) mens om to dage, så ved godt jeg har testet tidligt, men jeg har bare så mange tegn på graviditet.

Kan I se stregerne på mine tests i dag? De to første billeder er af den ekstra følsomme test og de to sidste billeder er af den almindelige test.

I må MEGET gerne kommentere, vil også gerne høre jeres erfaringer.

Du er 3+5, hvis du skal have mens om 2 dage.

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du er 3+5, hvis du skal have mens om 2 dage.

Nej, for jeg har en meget kort cyklus på kun 23 dage, og min luthealfase er på 12 dage, så jeg skulle altså være 3+3.

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Nej, for jeg har en meget kort cyklus på kun 23 dage, og min luthealfase er på 12 dage, så jeg skulle altså være 3+3.

Så har du ikke forstået det. 

Man er altid 4+0 på forventet mensdag, altid, og så kan du regne bagud.

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvad hvis man har lang cyklus? 

Jeg har cyklus på 30 dagen og jeg er gået 3 dage over tid? Vil det sige, hvis jeg er gravid at jeg vil være 4+3? :-) 

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Forkert. Ægløsning er altid 2+0 uanset cykluslængde.

Anmeld Citér

14. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Forkert. Ægløsning er altid 2+0 uanset cykluslængde.

Ja, det er også det vi lærer på min uddannelse. Og min svigerinde som er jordemoder siger det samme.

Så jeg er altså 3+3 i dag, da min ægløsning var den 4/6.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+