Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2017

Anonym trådstarter

Hejsa piger:-) 

Nu skal i høre, jeg har været i udredning for PCO, og det blev bekræftet jeg har dette( fik endegyldigt svar for 2 uger siden) men havde fået beskeden at jeg hver PCO i april og fik af vide jeg nok ikke ville blive gravid uden hjælp. Nå men så havde jeg egentligt sat dette i hovedet at det ikke kunne ske naturligt også selvom jeg har reglmæssig mens hver eneste måned på klokkeslættet.  

Ja nu sidder jeg så her 2 dage efter jeg burde have min mens, men den er ikke vist sig, jeg tør næsten ikke håbe at det kan være rigtig efter over 3 års venten. 

Jeg har siden d 22 haft ekstrem oppustet og for en uge siden var den så oppustet at det gjorde helt ondt og trykken ned af. 

Jeg har inden symptomer på graviditet udover manglende mens og meget meget svage mens lignede smerter og vilde hedeture.  

Jeg tror jeg vil tage en test imorgen, men tror i at det faktisk er lykkeds? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2017

Anonym

Hvis du har PCO, så kan det meget nemt være fordi din cyklus er uregelmæssig, det er normalt ved PCO.

Anmeld Citér

13. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du har PCO, så kan det meget nemt være fordi din cyklus er uregelmæssig, det er normalt ved PCO.

Selvom jeg har PCO har jeg reglmæssig mens hvilket jeg også skriver :-) har aldrig haft en cyklus hvor den ikke har kommet hver gang :-) 

Har mild PCO så jeg har "kun æggeblære" og ikke pcos :-) 

Anmeld Citér

13. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Selvom jeg har PCO har jeg reglmæssig mens hvilket jeg også skriver :-) har aldrig haft en cyklus hvor den ikke har kommet hver gang :-) 

Har mild PCO så jeg har "kun æggeblære" og ikke pcos :-) 

Men derfor kan den stadig godt pludselig blive uregelmæssig, sådan er det nemlig med PCO.

Men prøv at teste i morgen, ville da være fantastisk hvis det var sket naturligt, man ved jo aldrig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.