Job søgning som pædagogisk assistent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken måde er bedst at søge arbejde ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

467 visninger
9 svar
3 synes godt om
13. juni 2017

Anonym trådstarter

Hvilken måde er bedst at søge arbejde? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. juni 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86

Aflever ansøgningen personligt, der er altid større chance for at de vil huske dig, når de sidder med ansøgningerne, når de har set dig rigtigt, og så virker man også til at ville det meget mere, frem for bare at sende en ansøgning over e-mail.

Anmeld Citér

13. juni 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Aflever ansøgningen personligt, der er altid større chance for at de vil huske dig, når de sidder med ansøgningerne, når de har set dig rigtigt, og så virker man også til at ville det meget mere, frem for bare at sende en ansøgning over e-mail.

Super! 

Har bare hørt lidt forskellig om at lederne kan finde det træls at man kommer rendende med ansøgninger 

Anmeld Citér

13. juni 2017

Anonym trådstarter

Vil gerne høre begrundelser hvis i har tid og lyst ��

Anmeld Citér

13. juni 2017

Lucinde

Profilbillede for Lucinde

Tænker det afhænger dels af kulturen på den enkelte arbejdsplads og dels kulturen i branchen. I min branche ville det være SÅ forstyrrende med 200 mennesker, der kom og afleverede ansøgninger.

Men det er nok svært at få et entydigt svar på.

Anmeld Citér

13. juni 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis det er en opfordrer ansøgning, plejer det at være på mail.

Upfordret ka godt være en personlig aflevering.

Jeg arbejder på et bosted, og hos os ville det være meget forstyrrende, at folk hele tiden kom uanmeldt! Vh Stine 

Anmeld Citér

13. juni 2017

koeapabshicar

Profilbillede for koeapabshicar

Hvid det er uopfordret så tænker jeg personligt men hvis det er en ansøgning fordi de har lavet er jobopslag så skal man altid følge den anvisning de har skrevet i opslaget og det er oftest at man skal sende en mail :-)

Anmeld Citér

13. juni 2017

Ena

Profilbillede for Ena
Anonym skriver:

Det kommer an på, hvilket sted det er. Hvis det er en opslået stilling, så ring derind og forhør dig om muligheden for at komme på besøg og skriv så din ansøgning på baggrund af besøget. Det er efter min mening, den bedste måde at søge et job. Jeg ville aldrig dukke uanmeldt op på en arbejdsplads, og på mit arbejde ville man ikke blive lukket ind uden aftale. 

Anmeld Citér

13. juni 2017

blomst84

Jeg er pædagog på et bosted og det er enormt forstyrrende med ansøgere der kommer uanmeldt . 

Anmeld Citér

14. juni 2017

altogintet

Profilbillede for altogintet
Anonym skriver:

Jeg har stemt blank, da jeg mener det kommer helt an på situationen. Hvis det er uopfordret vil jeg altid anbefale at gøre det personligt. Hvis det er et jobopslag, så gør som der står - det er for det meste på mail. 

Held og lykke med jobsøgningen

www.altogintet.dk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.