Kan nogen se noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du fornemme en streg på billedet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

499 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2017

Anonym trådstarter

Jeg synes jeg kan se en ultrasvag streg/skyggestreg på min test. Den kom frem inden for tid, men er meget svag, og ved ikke om det er indbildning, at jeg kan se den?

Hvis jeg er gravid er jeg kun ca 3+2, så ved godt det er meget tidligt endnu.

Testen er en af de der High sensitive tests.

Er der nogen som kan se stregen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. juni 2017

Skyggestreg

Jeg kan godt ane streg 2 - om den er lyserød eller grå, kan jeg dog ikke helt bedømme

Men hvis jeg var dig, ville jeg prøve med en almindelig test, ikke den test-tidligt-type. Der er SÅ mange der skriver at de først tester positivt senere på dem, end på de almindelige 

Anmeld Citér

13. juni 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Jeg vil ikke tage stilling når du ikke er længere henne, selvom der skulle være en streg, kan det gå begge veje. Vent med at teste til efter forventet mens 

Anmeld Citér

13. juni 2017

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg vil ikke tage stilling når du ikke er længere henne, selvom der skulle være en streg, kan det gå begge veje. Vent med at teste til efter forventet mens 

Kan sagtens følge dig, men har bare virkelig mange symptomer på graviditet, så tænkte jeg alligevel ville prøve.

Anmeld Citér

13. juni 2017

Anonym trådstarter

Skyggestreg skriver:

Jeg kan godt ane streg 2 - om den er lyserød eller grå, kan jeg dog ikke helt bedømme

Men hvis jeg var dig, ville jeg prøve med en almindelig test, ikke den test-tidligt-type. Der er SÅ mange der skriver at de først tester positivt senere på dem, end på de almindelige 

Okay, så prøver jeg en almindelig i morgen tidlig. Tusind tak

Anmeld Citér

13. juni 2017

Anonym

Kan godt ane en streg, og min streg så sådan ud, da jeg troede jeg var 4+0, fandt dog senere ud af, jeg var 3+6 den dag. Kan ikke forstå, hvorfor så mange tester så mega tidligt velvidende at der er en relativt stor risiko for en bio.. Men altså. Ja, jeg kan godt ane noget.

Anmeld Citér

13. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan godt ane en streg, og min streg så sådan ud, da jeg troede jeg var 4+0, fandt dog senere ud af, jeg var 3+6 den dag. Kan ikke forstå, hvorfor så mange tester så mega tidligt velvidende at der er en relativt stor risiko for en bio.. Men altså. Ja, jeg kan godt ane noget.

Jeg kan godt følge dig. Det er bare første gang jeg har fået noget der ligner en streg inden for tid. Og man er nok bare mega utålmodig. Men ved godt at der er en ret stor risiko for en bio, men det må man jo så tage med, når man vælger at teste tidligt...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.