Hvor skal vi købe hus Allerød, hillerød, Humlebæk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
7 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2017

Kbhnord

Profilbillede for Kbhnord

Hvis der er nogle herinde fra de nævnte byer som kan anbefale eller IKKE anbefale hører jeg meget gerne fra jer. Vi bor fantantisk i lejlighed lige ved s-tog, skov, daginstitutioner, god skole og supermarked indenfor 500 meter. Men her er blevet for småt og manden VIL have hus. Vi har ikke råd til at købe her i Lyngby-Taarbæk. Vores budget er på 3.500.000 for et ældre hus på ca 140 m2, der ikke skal renoveres meget. jeg vil rigtig gerne bo et sted hvor der er hvad vi skal bruge: en god park, skov el. Andet tæt på, supermarkeder, god skole, god daginstitution, offentlig transport, fritidsaktiviteter. Er klar over vi ikke finder det hele indenfor en radius af 500 m. Men er det realistisk med ca 2 km? Og i såfald hvor? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. juni 2017

sessen1984

Profilbillede for sessen1984
Kbhnord skriver:

Hvis der er nogle herinde fra de nævnte byer som kan anbefale eller IKKE anbefale hører jeg meget gerne fra jer. Vi bor fantantisk i lejlighed lige ved s-tog, skov, daginstitutioner, god skole og supermarked indenfor 500 meter. Men her er blevet for småt og manden VIL have hus. Vi har ikke råd til at købe her i Lyngby-Taarbæk. Vores budget er på 3.500.000 for et ældre hus på ca 140 m2, der ikke skal renoveres meget. jeg vil rigtig gerne bo et sted hvor der er hvad vi skal bruge: en god park, skov el. Andet tæt på, supermarkeder, god skole, god daginstitution, offentlig transport, fritidsaktiviteter. Er klar over vi ikke finder det hele indenfor en radius af 500 m. Men er det realistisk med ca 2 km? Og i såfald hvor? 

Vi bor i Kvistgård, lidt nord for Humlebæk. Vi er glade for at bo her. Man får meget for pengene her! Der er 2 min til motorvejen. Gode offentlige transport muligheder. Skov og frisk luft. 5-6 km til stranden, restauranter og flere indkøbsmuligheder. Ny Rema1000 åbnede i torsdags. 

Der er 4 km til skole med direkte cykelsti, og verdens bedste børnehave (Nyrup)!  

Så hvis I vil have et godt hus for pengene, og lave ejerudgifter. Så kan jeg klar anbefale det! Ejendomsskatter er under halvdelen af hvad du giver hvis du rykker 5 km længere ud og havner i Espergærde/Humlebæk.  

Anmeld Citér

12. juni 2017

LS90

Profilbillede for LS90

Jeg er født og opvokset i espergærde og kan absolut anbefale det, faktisk så meget så jeg valgte at flytte tilbage hertil.  Det er et perfekt sted for børn at vokse op. Der er 4 gode skoler, flere vuggestuer, børnehaver, SFOer, klubber og et gymnasium - så der er til alle aldre. Der er en god stemning i byen og uanset hvor man befinder sig er man tæt på alt, også skov og strand. Der er et center med tre supermarkeder og diverse butikker. Men udover det er der faktaer og købmænd, placeret således, at du maks er 1km fra nærmeste indkøbsted uanset hvor du bor. Det går flere busser og Kystbanen bringer dig til Helsingør på 7 min eller til København på 30 min.

Der er masser af fritidsaktiviteter; rideskole, fodbold, dans, gymnastik, musik, badminton, tennis osv. Derudover ligger det en ungdomsklub her, hvor der bliver lavet en masse aktiviteter.

Er måske lidt forudtaget, men kan helt bestemt anbefale byen 

Anmeld Citér

12. juni 2017

Jullesnulle

Profilbillede for Jullesnulle

Jeg ville personligt ikke vælge Allerød.

Hillerød er dejlig

Anmeld Citér

12. juni 2017

Aristocats

Profilbillede for Aristocats

Humlebæk er så skønt. Det ville jeg helt klart vælge 

Anmeld Citér

12. juni 2017

lottemusen

Profilbillede for lottemusen

I skal helt klart vælge Ny Hammersholt!!! 

Vi flyttede hertil for 2 år siden, og vi ELSKER at bo her! Det er en lille landsby der ligger mellem Allerød og Hillerød (i Hillerød kommune) Det ligger kun 3 km fra Hillerød st. men er omringet af skov og marker.

Der er ingen butikker i byen, men det er heller ikke nødvendigt, for det tager kun 10 min. i bil ind til centrum af Hillerød (hvor der bla. er en Bilka) og der går 3 busser i timen til Hillerød.

Byen har golfbane med restaurant, pizzaria, en rigtig god lille privat skole 500 m. uden for byen, og en helt FANTASTISK dejlig daginstitution! Det betyder også, at legekammerater er inden for gåafstand, hvilket er super fedt! Spontane legeaftealer er meget udbredt her, for os forældre kender hinanden godt, og vores unger elsker at lege sammen 

Der er også et super godt nabofællesskab! Vi passer på hinandens dyr, haver og huse, når vi er på ferie eller lign. Vi snakker sammen over hækken og hilser på hinanden på gaden. Der er også forskellige fælles arrangementer i byen.

Og her kan i sagtens få et godt hus til 3,5 mio! Jeg anbefaler jer virkelig at undersøge vores by nærmere, det er et skønt sted at bo! 

Skriv gerne, hvis i har flere spørgsmål 

Anmeld Citér

12. juni 2017

ESV

Profilbillede for ESV
Nyder livet...

Jeg vil da gerne anbefale Gørløse (eller Skævinge) som liggger tæt på Hillerød der er hyggeligt, lokale daginstitutioner og skoler og tog/bus til Hillerød. Fra Gørløse tager det 8 min med lokal banen til Hillerød st. Og huspriserne er absolut fornuftige

Anmeld Citér

23. juni 2017

Kbhnord

Profilbillede for Kbhnord

Tak for jeres svar. Kvistgård og ny Hammersholt er ikke så relevante da vi kun har en bil og vi derfor går efter kortest mulige afstand til daginstitution/skole og dagligvarer.  Den ene af os kommer til at bringe/hente på gåben eller cykle med 2 mindre børn hver dag. Og der skal gerne være mulighed for at købe ind selvom bilen ikke er hjemme.  Samtidig vil vi foretrække at der er en station med direkte forbindelse ind mod byen. Måske skal vi kigge nærmere på Espergærde selvom ejendomskatterne er noget pebrede, det er de jo desværre de fleste steder nu vi gerne vil bo i byzone. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.