har lige brug for lidt hjælp! ang. reklamer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2008

Loggidut

hvis nu man står i den situation at man ikke ønsker reklamer, så skal man jo ned på posthuset og sige nej tak! det har jeg så tænkt mig at gøre i dag, da jeg mener det er totalt resourcespild...for jeg løfter dem direkte igennem igennem huset og ud i skralderen...de fylder af h til...og jeg skal betale for at komme af med dem...det gider jeg ikke, og jeg kan læse at post danmark endelig overgiver sig i reklamekampen! så det skal gøres!

men...så kommer spørgsmålet, hvad så med alle de reklamer som avisdrengen deler ud, hvor siger jeg nej tak til dem henne? er det et hjemmelavet skilt, eller skal man rekvirere det et eller andet sted?

kan det mon tænkes at det stopper automatisk når jeg sætter nej tak skiltet på min brevsprække, altså det fra postdanmark?

hmmm, er der nogen der overhovedet kan finde rundt i den jungle af reklamer...for jeg kan efterhånden ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

Mikkelmusen

jeg har intet konkret svar, men du kan evt gøre som ham her hvis de alligevel kommer

http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article9930 56.ece :D

Anmeld

10. april 2008

Loggidut

ja vi har set det, og det er faktisk derfor vi snakkede om de reklamer i går, Michael og jeg...men er det ikke utroligt jeg skal slåsse, og møde op på posthuset for at gøre opmærksom på jeg ikke ønsker deres lort?

Anmeld

10. april 2008

Mikkelmusen

Ja sådan er det desværre. Når du får klistermærket på posthuset, så skriver de adressen op samtidig mener jeg. Så de registrerer det, men overholder det sgu ikke.

Anmeld

10. april 2008

Plysbjørnen

Det gør du også på posthuset, normalt alt efter bopæl og distributionfirmaernes velvilje, modtager du kun ugeavisen (hvis i har sådan en) og den husstandsomdelte reklame det være sig det med adresse på.

Anmeld

10. april 2008

Loggidut

og nu har jeg heldigvis fået et nej tak skilt, syntes egentligt det er åndsvagt så meget skov skal fældes for at jeg kan smide hele bundte i skralderen...jeg læser dem aldrig...tak skal i ha!

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

og nu har jeg heldigvis fået et nej tak skilt, syntes egentligt det er åndsvagt så meget skov skal fældes for at jeg kan smide hele bundte i skralderen...jeg læser dem aldrig...tak skal i ha!

det blir sgu fældet alligevel, uanset om du vil ha reklamer eller ej.

jeg gider heller ikke ha dem. men det der skilt har jeg hørt ikke virker. de får reklamer alligevel....

så læs du bare din netto reklame og se hvad du skal der over fter hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.