Positiv på test fra apoteket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.853 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej derude

jeg har de sidste dage testet svagt positiv på valmed og ville derfor prøve en fra apoteket.. der kom en svag meget streg efter 3 min og testen så sådan ud efter 15-20 min.. tror i jeg kan være gravid? Jeg ved ikke hvor jeg er i min cyklus.. men vil Tro jeg er omkring de 4 uger  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Hej derude

jeg har de sidste dage testet svagt positiv på valmed og ville derfor prøve en fra apoteket.. der kom en svag meget streg efter 3 min og testen så sådan ud efter 15-20 min.. tror i jeg kan være gravid? Jeg ved ikke hvor jeg er i min cyklus.. men vil Tro jeg er omkring de 4 uger  

Den ser meget mærkelig ud, stregen er underligt tynd. Skal der være et plus for at den er positiv? 

Anmeld Citér

11. juni 2017

Anonym trådstarter

Ja den er ret tynd... men har aldrig fået så meget som en antydning på dem før  

nej det skal bare være en streg i feltet   

Anmeld Citér

11. juni 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Ja den er ret tynd... men har aldrig fået så meget som en antydning på dem før  

nej det skal bare være en streg i feltet   

Jeg ville ikke tage den for gode varer, når den ser sådan ud. Ville prøve at købe en anden ��

Anmeld Citér

28. januar 2019

TheDreamingMother

Anonym skriver:

Hej derude

Var den positiv? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.