Vægttabsven ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. juni 2017

Idabc

Hej med jer

Er der nogen som vil være min vægttabsven? �� 

Jeg vil gerne tabe mig 10-15 kg, men kunne godt tænke mig at skrive privat med en som er i samme situation - så kunne vi støtte og motivere hinanden? ��

Føler bare det kunne være lettere hvis man havde en at skrive med ��

Mange hilsner, Ida

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Idabc skriver:

Hej med jer

Er der nogen som vil være min vægttabsven? �� 

Jeg vil gerne tabe mig 10-15 kg, men kunne godt tænke mig at skrive privat med en som er i samme situation - så kunne vi støtte og motivere hinanden? ��

Føler bare det kunne være lettere hvis man havde en at skrive med ��

Mange hilsner, Ida

Hej  

Hvis jeg havde født, så havde jeg været 100% klar. Men har desværre først termin om 3 mdr. 

Jeg tabte mig 10 kg inden,  jeg blev gravid. Og regner med, at jeg efter denne graviditet næsten har taget de fleste af dem på igen (indtil nu dog kun 4,5 kg). Derudover har jeg også en del overflødige kg.,som jeg også gerne vil af med.  

Men er som sagt gravid. Og håber det lykkedes dig, at finde en inden, og evt nå i mål med dit projekt. 

Hvis det er, så er du velkommen til at kontakte mig i en privat besked. Hvor jeg kan komme med de råd, jeg har fra mit vægttab, og følge dig lidt. Men det op til dig  

Ellers held og lykke med det hele. 

Anmeld Citér

11. juni 2017

hekran

Det er en rigtig god idé!
Jeg trænger selv til -7 kilo og det virker lidt uoverskueligt, men jeg tror, at det er vigtigt at finde en, som man ligner lidt, enten i størrelse, livsstil, livssituation eller lignende. Jeg gjorde det med min søster for nogle år siden, og det virkede rigtig godt. Vi tabte os begge to ca. 10 kilo og blev begge to gravide derefter
Jeg håber, du finder en!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.