Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Flomama skriver: Den så jeg for ikke så længe siden Syntes du det er en klassiker? jeg skal indrømme jeg ikke syntes den var særlig god
Den så jeg for ikke så længe siden
Syntes du det er en klassiker? jeg skal indrømme jeg ikke syntes den var særlig god
Helt klart en klassiker eller i hvert fald en film alle ved hvad er. Jeg synes derimod den er rigtig god
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Citizen Kane
Se7en
A few good men
Ocean's 11
Thelma and Louise
Kalifornia
Twelve monkeys
Remember the Titans
The devil's own
Air Force 1
Sleepers
Aristocats skriver: Helt klart en klassiker eller i hvert fald en film alle ved hvad er. Jeg synes derimod den er rigtig god
Er det ikke den med den kraftige sorte pige der har en forfærdelig mor?
Alien filmene dem bliver jeg aldrig træt af
Carina:-) skriver: Er det ikke den med den kraftige sorte pige der har en forfærdelig mor?
Jo, det er den
Aristocats skriver: Jo, det er den
Årh den er så sørgelig
Den pige går lige i hjertet på en .
Tror jeg skal have set den igen nu her .
Carina:-) skriver: Årh den er så sørgelig Den pige går lige i hjertet på en . Tror jeg skal have set den igen nu her .
Ja, synes nemlig også det er en skidegod film fordi den belyser en hel masse ting, som desværre også er rigtigt sørgelige men ikke mindst virkelige. Heldigvis har den en god slutning og jeg tuder HVER GANG hvor der står til sidst "for precious girls everywhere" årghghh, det ér virkelig en film der går lige i hjertet på mange måder
Det kan du sagtns have ret i
Den grønne mil
Ps. I love you
Kings speech
Seven pounds
Ikke klassikere men goooode film
Jullesnulle skriver: Borte med blæsten casablanca ben hur hvis du vil tilbage i tiden og finde klassikere. Der er en hvor Morgan Freeman er i fængsel med en hvid mand.. den er helt fantastisk. Kan bare ikke huske navnet. Eller find listen over bedste film vindere af Oscar ... det er er godt udgangspunkt.
Borte med blæsten
casablanca
ben hur
hvis du vil tilbage i tiden og finde klassikere.
Der er en hvor Morgan Freeman er i fængsel med en hvid mand.. den er helt fantastisk. Kan bare ikke huske navnet.
Eller find listen over bedste film vindere af Oscar ... det er er godt udgangspunkt.
Den med Morgan Freeman hedder på dansk : en verden udenfor og det er en genial film, og er kåret som verdens bedste film.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128