Brækket håndled

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
4 svar
1 synes godt om
8. juni 2017

Aristocats

Jeg brækkede desværre mit håndled for godt en måned siden og har lige fået gipsen af men må godt nok sige at jeg stadig synes det er ømt og førligheden er lidt svær. Min mand siger dette er normalt og at det skal genoptrænes en smule, men jeg bliver sgu lidt nervøs for at det lige pludselig bliver en længere proces  Nogle der har erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2017

FrøMor

Jeg brækkede mit for nogen år tilbage, det tog sin tid at komme over, men faktisk ikke så længe som jeg havde troet  jeg tror at det handle om halvanden til to måneder før den var mere eller mindre tilbage til originalen. Den var slap og tynd i starten så bare det at holde en blyant var svært, men det blev meget hurtigt nemmere fra dag til dag. 

Jeg har meget få gange måske 1 eller 2 gange på et år små problemer hvor jeg hat en lille smule ondt eller hvis jeg får overbelastet den meget. 

God bedring med hånden. 

Anmeld Citér

8. juni 2017

AnoMom

Aristocats skriver:

Jeg brækkede desværre mit håndled for godt en måned siden og har lige fået gipsen af men må godt nok sige at jeg stadig synes det er ømt og førligheden er lidt svær. Min mand siger dette er normalt og at det skal genoptrænes en smule, men jeg bliver sgu lidt nervøs for at det lige pludselig bliver en længere proces  Nogle der har erfaringer? 

Jeg brækkede hånden 3 steder som 8-9 årig. Husker den også kom øm og "slap" da jeg fik gipsen af. Det gik hurtigt over

Anmeld Citér

8. juni 2017

Aristocats

Tak for svar!  Synes nemlig også at det er ret svært at holde på noget og det føles bare generelt svagt (er næsten bange for jeg brækker det igen haha) men håber at jeg kommer mig hurtigt, for det har godt nok været invaliderende og jeg vil helst ikke nyde mere af det end højst nødvendigt! 

Anmeld Citér

8. juni 2017

AnoMom

Aristocats skriver:

Tak for svar!  Synes nemlig også at det er ret svært at holde på noget og det føles bare generelt svagt (er næsten bange for jeg brækker det igen haha) men håber at jeg kommer mig hurtigt, for det har godt nok været invaliderende og jeg vil helst ikke nyde mere af det end højst nødvendigt! 

Træn håndleddet så meget som muligt ved at bevæg det i cirkler forsigtigt. Du kan også købe en blød lille bold du kan klemme om  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.