Ægløsningstest - aldrig positiv! Men så....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er den positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

394 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juni 2017

Anonym trådstarter

Hej på baby.dk

Sagen er den, at jeg aldrig har fået en positiv ægløsningstest på trods af daglige tests i 5-6 måneder og regelmæssig cyklus på 27 dage.

MEN i går og i dag (dag 17 og dag 18 i cyklus) har jeg fået nogle, som jeg TROR er positive 

Disse er fra her til morgen og i går morges. Hvad siger I? Og er det ikke utroligt sent ift. hvornår jeg forventer menstruation? I går eftermiddags var den helt negativ.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

7. juni 2017

Anonym

Nummer 1 er negativ, men nummer 2 er positiv, hvornår var den taget?

Nogle har ægløsning sent i cyklus og nogle tidligt, så det er ikke unormalt. Fra din test bliver positiv går der 12-36 timer før du har ægløsning.

Der er også den mulighed at din cyklus er lidt længere denne gang end normalt, og det er derfor din ægløsning har forskubbet sig lidt.

Men det er som sagt normalt nok med sen ægløsning. Jeg har også ægløsning sent i forhold til min cykluslængde. Min cyklus er på ca 23 dage, og min ægløsning falder som regel først på dag 12-13 i cyklus.

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nummer 1 er negativ, men nummer 2 er positiv, hvornår var den taget?

Nogle har ægløsning sent i cyklus og nogle tidligt, så det er ikke unormalt. Fra din test bliver positiv går der 12-36 timer før du har ægløsning.

Der er også den mulighed at din cyklus er lidt længere denne gang end normalt, og det er derfor din ægløsning har forskubbet sig lidt.

Men det er som sagt normalt nok med sen ægløsning. Jeg har også ægløsning sent i forhold til min cykluslængde. Min cyklus er på ca 23 dage, og min ægløsning falder som regel først på dag 12-13 i cyklus.

Tak for svar

Nr. 2 er fra her til morgen. Altså cyklusdag 18, så jeg har ægløsning 8 dage før forventet menstruation.

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar

Nr. 2 er fra her til morgen. Altså cyklusdag 18, så jeg har ægløsning 8 dage før forventet menstruation.

Okay, men så er det jo bare sådan din cyklus er, og i næste cyklus kan du så evt vente med at starte på ægløsningstests til evt dag 15 eller sådan noget.

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okay, men så er det jo bare sådan din cyklus er, og i næste cyklus kan du så evt vente med at starte på ægløsningstests til evt dag 15 eller sådan noget.

Jeg tror også jeg tester hver dag i næste cyklus. Det er som sagt første gang nogensinde jeg har en positiv test  Er du forresten sikker på, at du ser den første som negativ? Synes du ikke venstre streg er mindst lige så tydelig som højre? 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror også jeg tester hver dag i næste cyklus. Det er som sagt første gang nogensinde jeg har en positiv test  Er du forresten sikker på, at du ser den første som negativ? Synes du ikke venstre streg er mindst lige så tydelig som højre? 

Nej den er ikke helt så bred og farven er der ikke helt så meget i den fulde bredde. Mine er i hvert fald stadig negative, når de ser sådan ud. Men dejligt du endelig har fået en positiv test, så he du jo ægløsning 

Anmeld Citér

7. juni 2017

QueensDelight

Jeg testede min hver dag og jeg fik aldrig en positiv test, de er så svære at tyde til sidst gik jeg over til de dyre og fandt så endelig min ægløsningsdag. Jeg har en cyklus på 28-29 dage og jeg har ægløsning omring 16-17 dagen, nogen gange lidt senere, men det er ca der den ligger. Held og lykke med at finde din, det kan godt lykkedes

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.