Prævention

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad bruger du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

988 visninger
20 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2017

Anonym trådstarter

Hvad bruger I og hvorfor?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

6. juni 2017

Anonym

Anonym skriver:

Bruger mini pille grundet jeg ammer (p-piller kan nedsætte mælkeproduktionen) og grundet min alder. Er lige begyndt på dem. Hvis jeg responderer godt på dem (altså fx ikke får blødninger, som 40 procent undgår), så skal jeg have lagt en hormonspiral. 

Anmeld Citér

6. juni 2017

"Anarkisten"

Profilbillede for
Anonym skriver:

Jeg har stemt "blankt" fordi vi bruger gummi og det ikke er en valgmulighed 

Hvorfor, tja...vi skal ikke have flere børn og jeg gider ærligt ikke tilbage på hormoner 

Skulle jeg vælge et alternativ til kondom, så ville jeg vælge hormonspiral 

Manden kunne selvfølgelig også blive "klippet", men det tror jeg ikke ham er enig med mig i 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Bruger kondom, men det er slet ikke en svarmulighed, og kan heller ikke svare andet 

Anmeld Citér

6. juni 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Cherraly skriver:

Bruger kondom, men det er slet ikke en svarmulighed, og kan heller ikke svare andet 

Nåh ja, det er fordi jeg ikke må få hormoner, og det virker bare nemmest.

Anmeld Citér

7. juni 2017

CC79

Profilbillede for CC79
Mor til 4

Har aldrig brugt andet end pull out-metoden da jeg ikke bryder mig om de andre præventionsmidler af diverse årsager. Min mand skal steriliseres efter vores 4 barn kom til verden for så kan vi føle os helt sikre.

Anmeld Citér

7. juni 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

P-piller. Overvejede og bestilte faktisk en hormonspiral, men fortrød inden jeg fik den hentet. Jeg kan godt lide at vide præcis hvornår jeg får mens, eller ikke gør - udskyder den tit hvis jeg skal noget.. synes det er rart at kunne styre det selv. 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym

Bruger kondom. Bliver ekstremt PMS non-stop og mister libedoen fuldstændig når jeg tager nogen form for hormoner, så det er ikke rigtig det værd. 

Anmeld Citér

7. juni 2017

Anonym

Bruger pt kondom, da jeg synes, det var fjollet at starte på p-piller for otte måneder. Så hellere være hormonforstyrrende, indtil vi går i gang med nummer to.

Når vi har fået nummer to (og jeg ikke ammer mere), regner jeg med at starte på p-piller igen. Jeg var rigtigt glad for p-piller modsat mange andre, lader det til. De fungerede bare perfekt.

Når vi er færdige med at få børn, er planen dog, at min mand bliver steriliseret (hans valg). 

Anmeld Citér

7. juni 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige
Anonym skriver:

Jeg har stemt blankt. 

Vi bruger kondom og har gjort det siden vores datter blev født for knap 3 år siden. 

Fungerer fint. Ingen hormoner, ingen piller der skal huskes,

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.