Holbæk fertilitetsklinik IUI-H

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juni 2017

sportsbaby

Hej piger,

jeg har fået min mens Idag, og skal ringe op på fertilitetsklinikken imorgen. Jeg skal have IUI-H uden hormoner.

Jeg har en cyklus på 34 dage, og ÆL på dag 18 ca.

Der er flere herinde der skriver at de holder sommerferie deroppe fra den 1. Juli til 5. August, og flere er i sidste uge blevet afvist, og kan først komme til efter sommerferien....!

Hvis jeg bliver insemineret på dag 18, er det den 23. Juni, og så kan jeg jo ikke komme til de tidlige scanninger deroppe, som for mig er super vigtige, da vi har haft et håbløst forløb. Nogen der har erfaring med lignende situation...?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2017

FruSteffensen

VEd du hvor tidligt de scanner hvis du bliver gravid? Da jeg blev gravid efter ivf på privat klinik, blev jeg først scannet efter 8+0, og der ville de jo have åbent igen gætter jeg på.

Ellers kan du jo bede din egen læge om en henvisning til en gynækolog der kan scanne dig. Alternativt kan du købe en scanning selv.

Anmeld Citér

6. juni 2017

sportsbaby

Aner det ikke, men må tage det som det kommer, tænker de scanner 6+et eller andet, når man lade hjerteblink! Det er ihvertfald det jeg håber��

Anmeld Citér

6. juni 2017

FruSteffensen

sportsbaby skriver:

Aner det ikke, men må tage det som det kommer, tænker de scanner 6+et eller andet, når man lade hjerteblink! Det er ihvertfald det jeg håber��

På min klinik scanner de med vilje tidligst 8+0 fordi det er der man er helt sikker på at man skal kunne se hjerteblink. Et manglende hjerteblink inden da er ikke nødvendigvis det samme som et dødt foster, så de vil undlade at gøre gravide unødigt nervøse. Jeg vil tro at Holbæk har en politik tilsvarende.

Men ja, tag det som det kommer Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

6. juni 2017

sportsbaby

FruSteffensen skriver:

På min klinik scanner de med vilje tidligst 8+0 fordi det er der man er helt sikker på at man skal kunne se hjerteblink. Et manglende hjerteblink inden da er ikke nødvendigvis det samme som et dødt foster, så de vil undlade at gøre gravide unødigt nervøse. Jeg vil tro at Holbæk har en politik tilsvarende.

Men ja, tag det som det kommer Jeg krydser fingre for dig

Tusinde tak, 

ja vi har før set hjerteblink, og så var den død da vi skulle til tjek... så vil jo gerne se om der er hjerteblink men omvendt så vil jeg osse meget gerne vente til man er mere sikker...! Åhh det er ik nemt ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.