Tvillinger - nu uden hjerteblink...

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

1.945 visninger
12 svar
4 synes godt om
3. juni

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

en scanning 8+3 viste i dag at begge mine tvillingers hjerteblink var gået i stå

så hjerteblink på den ene for 6 dage siden. Den anden var muligvis gået i stå før det. Nu står den så på en udskrabning senere i dag. Det var tveæggede tvillinger lavet naturligt. Jeg er 34 år. 

Nigen der har prøvet at miste begge to til MA? 

Er så ked af det

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. juni

B&J

Profilbillede for B&J
Mod
Foto
minus 73kg :D

Jeg vil ikke gå uden at sende dig en kæmpe kramme 

Anmeld Citér

3. juni

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Mor-til-Alfred skriver:

en scanning 8+3 viste i dag at begge mine tvillingers hjerteblink var gået i stå

så hjerteblink på den ene for 6 dage siden. Den anden var muligvis gået i stå før det. Nu står den så på en udskrabning senere i dag. Det var tveæggede tvillinger lavet naturligt. Jeg er 34 år. 

Er så ked af det

Har ikke prøvet det. Men hvor må det være trist  kæmpe kram 

Anmeld Citér

3. juni

C85

Profilbillede for C85

Jeg har ikke prøvet det, men det må være hårdt! Tanker og kram til dig 

Anmeld Citér

3. juni

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige

Ej hvor er jeg ked af at høre det 

kæmpe krammer og en masse tanker til jer

Anmeld Citér

3. juni

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17
Mor-til-Alfred skriver:

Er så ked af det

Det gør mig ondt for dig

Anmeld Citér

3. juni

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Hvor er det synd for dig

Kæmpe kram 

Anmeld Citér

3. juni

Muhmi

Profilbillede for Muhmi
Jeg elsker mine børn og min mand højere end noget andet i universet!
Mor-til-Alfred skriver:

Er så ked af det

Ja det har jeg desværre... Det var en rigtig hård besked at få.. De var begge gået til grunde i uge syv, med nogle få dages mellemrum... Det er en rigtig træls periode du skal igennem nu, men husk at det er lovligt at lægge sig under dynen, æde snask, se en tudefilm og bare lige komme sig lidt over det værste før man går igang med hverdagen igen.. <3

Kæmpe knus og kram

-lige til dig.       

Anmeld Citér

3. juni

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Jeg har kun prøvet MA i en graviditet med et enkelt foster, men vil alligevel lige give et kram  Det gør rigtig ondt og man bliver rigtig ked af det - man når jo at glæde sig og have forventninger. Som andre vil jeg sige, husk at give dig selv tid til at være ked af det. Jeg var tilbage på arbejde efter 2 hjemmedage og troede jeg var okay, men måtte tage 2 uger mere et par uger senere, da jeg udviklede stressrelaterende symptomer. 

Anmeld Citér

3. juni

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
Mor-til-Alfred skriver:

Er så ked af det

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.