Hader ventetiden til testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2017

altogintet

Røv og nøgler hvor er der altså bare længe til testdag på onsdag... Har de sidste tre aftener lidt af kvalme, havde ondt helt nederst i maven/bækkenet? både i dag og i tirsdags efter at have trænet en times tid, er tøøøøørstig som bare pokker. Har så ondt så ondt i dutterne, men alligevel føles de ike som de andre gange jeg har været gravid. Det er 7 cyklus vi prøver, og har slet ikke haft symptomer de andre måneder. Er der mon gået så lang tid nu, at jeg faker symptomer??! Shit altså, kom nu bare med den ekstra streg, og så bliv der denne gang, for Guds skyld...

Andre med testdag snart, der har symptomer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2017

Neel

Jeg har test-dag om en uge... Det er sååå svært, at vente. Har haft små tegn der kunne tyde på, at det måske kunne være.. men har, som dig, svært ved at tyde, om det er ønsket der påvirker kroppen og hjernen, eller om der er gevinst denne gang. Jeg har haft kvalme, været TRÆT og haft en lille bitte blødning 6-7 dage efter ÆL. Jeg krydser for dig ☺️

Anmeld Citér

4. juni 2017

lll

Åh, jeg har også test dag på onsdag og jeg har sååååå svært ved at vente!!! ZzZzzzz

Så svært at jeg har været ude her til aften og fyre den sidste test af som vi havde liggende.. det er så dumt!!

Jeg har det sidste tre cyklusser kørt mig selv lidt op, med falske symptomer..  Iiiihh!!

Samme symptomer har jeg i denne cyklus, MEGET ømme bryster, oppustet og manglende appetit.. Men tør ikke rigtig håbe noget alligevel!

Vi har først i 1 år nu, og har netop bestilt tid til lægen for en afklaring!

Hepper på jer, og nu må de næste 3-4 dage bare gerne gå stærkt!!

Anmeld Citér

4. juni 2017

altogintet

Neel skriver:

Jeg har test-dag om en uge... Det er sååå svært, at vente. Har haft små tegn der kunne tyde på, at det måske kunne være.. men har, som dig, svært ved at tyde, om det er ønsket der påvirker kroppen og hjernen, eller om der er gevinst denne gang. Jeg har haft kvalme, været TRÆT og haft en lille bitte blødning 6-7 dage efter ÆL. Jeg krydser for dig ☺️

Ja det er altså bare træls alt den venten. Krydser fingre for den er der hos dig, det er jo gode tegn at der ligefrem har været en lille blæsning, som muligvis kunne være en implantationsblødning ☺️ 

Anmeld Citér

4. juni 2017

altogintet

lll skriver:

Åh, jeg har også test dag på onsdag og jeg har sååååå svært ved at vente!!! ZzZzzzz

Så svært at jeg har været ude her til aften og fyre den sidste test af som vi havde liggende.. det er så dumt!!

Jeg har det sidste tre cyklusser kørt mig selv lidt op, med falske symptomer..  Iiiihh!!

Samme symptomer har jeg i denne cyklus, MEGET ømme bryster, oppustet og manglende appetit.. Men tør ikke rigtig håbe noget alligevel!

Vi har først i 1 år nu, og har netop bestilt tid til lægen for en afklaring!

Hepper på jer, og nu må de næste 3-4 dage bare gerne gå stærkt!!

Hold da op, kan godt forstå hvis du er ved at være godt utålmodig nu, efter et helt år. Håber SÅ meget at dine symptomer er ægte denne gang  

Var testen du tog i dag negativ? 

Jeg har heller ikke så meget appetit for tiden, hvis jeg plejer at have en del af �� og så er jeg vildt træt, er helt færdig ved 22 tiden og plejer at være pivfrisk indtil midt om natten nærmest 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.