Fødselsmodende akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.242 visninger
10 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2017

HvidSne

Hej,

Er der nogen her, der har erfaring med fødselsmodende akupunktur? Jeg overvejer at prøve det, når jeg kommer lidt længere hen, men er nysgerrig om erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2017

Baby2017

HvidSne skriver:

Hej,

Er der nogen her, der har erfaring med fødselsmodende akupunktur? Jeg overvejer at prøve det, når jeg kommer lidt længere hen, men er nysgerrig om erfaringer

Jeg har ikke som sådan erfaring med fødselsmodnene akupunktur, men fik zoneterapi for at skubbe fødslen igang. Det fik jeg på terminsdatoen og dagen efter er min datter født

Anmeld Citér

2. juni 2017

BigHope13

Følger lige med, synes det svært at opstøve nogle historier,

jeg skal selv afsted til en omgang fødselsmodnene akupunktur på onsdag hvor jeg vil være 39+4. 

Jeg skal have det lavet ved en privat jm hvor hun også vil undersøge mig indvendigt og lave hindeløsning hvis muligt 

Anmeld Citér

2. juni 2017

Julletullemor

Med mit tredje barn fik jeg modnende akupunktur 38+0 og 39+0. Fik ligeledes vestimulerende rebozo 39+3. 

Fik veer 39+4 og fra første ve til baby var ude gik der 5 timer. Perfekt fødsel  

Anmeld Citér

2. juni 2017

Mille123

Jeg fik det sammen med hindeløsning hos en akupunktør som var udd jordemoder. Efter første omgang om mandagen gik slimproppen om natten og jeg fik mange smerter al a milde veer. Jordemoderen og jeg blev enige om at give det et skud nåle mere om tirsdagen, hvilket resulterede i at vandet gik hos hende og jeg havde født 1 t 50 min senere kun 25 min efter ankomst på sygehuset. Bortset fra vestormen fra vandt gik til jeg fødte var det den bedste oplevelse. Og jordemoderen på sygehuset sagde at sønnike end ikke mærkede at han blev født. Han sagde heller ikke et kvæk da han kom ud  jeg venter tvillinger nu og gør det igen (så jeg ikke skal igangsættes med piller) 

Anmeld Citér

2. juni 2017

BigHope13

Mille123 skriver:

Jeg fik det sammen med hindeløsning hos en akupunktør som var udd jordemoder. Efter første omgang om mandagen gik slimproppen om natten og jeg fik mange smerter al a milde veer. Jordemoderen og jeg blev enige om at give det et skud nåle mere om tirsdagen, hvilket resulterede i at vandet gik hos hende og jeg havde født 1 t 50 min senere kun 25 min efter ankomst på sygehuset. Bortset fra vestormen fra vandt gik til jeg fødte var det den bedste oplevelse. Og jordemoderen på sygehuset sagde at sønnike end ikke mærkede at han blev født. Han sagde heller ikke et kvæk da han kom ud  jeg venter tvillinger nu og gør det igen (så jeg ikke skal igangsættes med piller) 

Må jeg spørge hvor langt du var henne ?? Skal selv have akrupuntur samt hindeløsning på onsdag hvis det kan lade sig gøre.

Anmeld Citér

2. juni 2017

Mille123

BigHope13 skriver:

Må jeg spørge hvor langt du var henne ?? Skal selv have akrupuntur samt hindeløsning på onsdag hvis det kan lade sig gøre.

Jeg var 40+1 og 40+2 og idet man senest skal føde 38+0 med tvillinger regner jeg med at gøre. Det 37+5 med dem

Anmeld Citér

3. juni 2017

BigHope13

Mille123 skriver:

Jeg var 40+1 og 40+2 og idet man senest skal føde 38+0 med tvillinger regner jeg med at gøre. Det 37+5 med dem

sådan. Tak for svar  er selv 39+4  onsdag hvor jeg skal have det lavet, så håber det giver lidt resultater når man er så tæt på termin 

Anmeld Citér

3. juni 2017

Mille123

BigHope13 skriver:

sådan. Tak for svar  er selv 39+4  onsdag hvor jeg skal have det lavet, så håber det giver lidt resultater når man er så tæt på termin 

Jeg krydser fingre. Jordemoderen sagde til mig at vi alle reagerer forskelligt på akupunktur så derfor er der nogen det ikke rigtig virker på. Men jeg er i hvert fald fan, har efter hånden fået akupunktur til meget, og det har hjulpet hver gang 

held og lykke

Anmeld Citér

3. juni 2017

HvidSne

Tak for jeres svar Jeg har besluttet mig for at give det en chance og har bestilt en tid, når jeg er længere henne. 

Hvis nogen af jer prøver det snart, så må I meget gerne give en opdatering bagefter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.